بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مصدومیت جدی نبود: کورتوا به فینال می‌رسد

تیبو کورتوا آماده حضور در فینال جام باشگاه های جهان در صورت غلبه رئال مادرید بر الاهلی مصر

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۳
تیبو کورتوا

اگر رئال مادرید بتواند به فینال جام باشگاه های جهان صعود کند، تیبو کورتوا احتمالا قادر به حضور در درون دروازه خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اگر رئال مادرید بتواند به فینال جام باشگاه های جهان صعود کند، تیبو کورتوا احتمالا قادر به حضور در درون دروازه خواهد بود.

به گزارش پارس فوتبال، رئال مادرید روز گذشته در حالی به مصاف مایورکا رفت و با یک گل برابر این تیم شکست خورد که تیبو کورتوا را درون دروازه نداشت.

این بازیکن در ترکیب اصلی اعلام شده پیش از بازی قرار داشت اما زمانی که برای گرم کردن وارد زمین شد مصدوم شد و نتوانست در این بازی به میدان برود و آندری لونین به جای او در ترکیب قرار گرفت. رسانه‌های اسپانیایی روز گذشته اعلام کرده بودند که مصدومیت او خیلی جدی نیست اما نمی‌تواند رئال را در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان در مراکش همراهی کند.

دقایقی پیش مارکا گزارش داد که نتیجه تست های پزشکی روی کورتوا مثبت بوده و مصدومیت او جدی نیست. کورتوا امروز با کاروان رئال به رباط نخواهد رفت ولی اگر رئال بتواند چهارشنبه با شکست الاهلی مصر به فینال برود، کورتوا پنجشنبه یا جمعه راهی مراکش می شود و بعید نیست در بازی فینال به میدان هم برود.

شرایط کریم بنزما و ادر میلیتائو نیز مشابه است و احتمالا هر دو اگر رئال راهی فینال شود، در آن بازی در ترکیب خواهند بود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *