بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بیانیه رئال مادرید در واکنش به زلزله ترکیه و سوریه + عکس

رئال مادرید : باشگاه و هیئت مدیره رئال مادرید، نگرانی عمیق‌ و همراهی خود را بابت فاجعه‌ای‌ که در ترکیه و سوریه رخ داده، اعلام می‌کند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۵:۵۶
رئال مادرید

در پی رخ دادن زلزله در ترکیه و سوریه، باشگاه رئال مادرید بیانیه داد و با زلزله‌زدگان و خانواده‌های قربانیان ابراز همدردی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در پی رخ دادن زلزله ترکیه و سوریه، باشگاه رئال مادرید بیانیه داد و با زلزله‌زدگان و خانواده‌های قربانیان ابراز همدردی کرد.

به گزارش پارس فوتبال، صبح امروز زلزله‌ای به قدرت 7.4 ریشتر در قهرمان ماراش ترکیه واقع در جنوب کشور رخ داد. مرکز زلزله آمریکا البته شدت این زلزله را 7.8 ریشتر و در عمق 17.9 کیلومتری زمین اعلام کرده و کانون آن را شرق نورداغی در نزدیکی شانلی اورفا اعلام کرده است.

این زلزله که در عمق 7 کیلومتری زمین رخ داده در شهرهای جنوبی ترکیه احساس شده است. زلزله همچنین در شهرهای شمالی سوریه از جمله لاذقیه، حمص و حلب احساس شده که تاکنون هزاران کشته و 516 زخمی به جای گذاشته است.

رئال مادرید

در پی این اتفاق تلخ، باشگاه رئال مادرید بیانیه داد:

باشگاه و هیئت مدیره رئال مادرید، نگرانی عمیق‌ و همراهی خود را بابت فاجعه‌ای‌ که در ترکیه و سوریه رخ داده، اعلام می‌کند. باشگاه ما می‌خواهد هم‌دردی و تسلیت را خدمت خانواده‌های زیان‌دیده اعلام کند. همچنین برای آسیب‌دیدگان که تمام محبت خود را به آنان ابراز می‌داریم، آرزوی بهبودی عاجل داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *