بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تاریخ آغاز جام ملت های 2023 کی اعلام می شود؟

سخنگوی AFC : زمان برگزاری جام ملت های آسیا 2023 را در سریع ترین زمان اعلام می کنیم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۹
جام ملت های آسیا 2023

به زودی زمان برگزاری قرعه کشی جام ملت های آسیا 2023 و هم چنین زمان برگزاری این مسابقات از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به زودی زمان برگزاری قرعه کشی جام ملت های آسیا 2023 و هم چنین زمان برگزاری این مسابقات از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام خواهد شد.

به گزارش پارس فوتبال، این مسابقات ابتدا قرار بود، در چین برگزار شود که این کشور به دلیل کرونا از برگزاری مسابقات انصراف داد و بعد از کش و قوس های فراوان میزبان جام جهانی 2022 میزبان این بازی ها شد.

نضال بحران سخنگوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص زمان قرعه کشی و برگزاری این بازی ها گفت:

ما با فیفا در حال رایزنی هستیم تا زمان جدید برگزاری مسابقات جام ملت ها را در سریع ترین زمان ممکن اعلام کنیم. درباره زمان قرعه کشی باید بگویم بزودی اعلام خواهد شد. پیش بینی می کنم نهایت تا 3 ماه آینده این قرعه کشی انجام خواهد شد.

از آنجایی که کنفدراسیون فوتبال آسیا به دنبال برگزاری بازی های لیگ قهرمانان آسیا با تقویم یوفا در فصل جدید است، پیش بینی می شود این رویداد هم در سال 2023 در تعطیلات نیم فصل لیگ برتر برگزار شود. احتمالا در روزهای پایانی پاییز یا روزهای ابتدایی زمستان شاهد برگزاری جام ملت های 2023 در دوحه خواهیم بود و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم به دنبال برگزاری این بازی ها در شرایط آب و هوایی خوب دوحه است تا تیم ها به دلیل گرما دچار دردسر نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *