بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تمجید ژاوی از عملکرد شاگردانش پس از غلبه بر سویا

ژاوی : پتانسیل قهرمانی در همه جام‌ها را داریم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۲
ژاوی

ژاوی عقیده دارد که با وجود اختلاف 8 امتیازی با تیم دوم جدول لالیگا، هنوز زود است در مورد قهرمانی تیمش صحبت شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ژاوی عقیده دارد که با وجود اختلاف 8 امتیازی با تیم دوم جدول لالیگا، هنوز زود است در مورد قهرمانی تیمش صحبت شود.

به گزارش پارس فوتبال، بارسلونا با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل سویا فاصله خود با رئال مادرید را در عدد 8 حفظ کرد تا صدرنشینی مقتدرانه خود را تداوم ببخشد. ژاوی هرناندز در پایان این دیدار گفت:

ما نمی‌دانیم که در حال حاضر بهترین تیم لالیگا هستیم یا خیر ولی این را می‌دانم که نمی‌توانیم کاملا در آرامش باشیم چرا که مثلا یک شکست مقابل ویارئال در بازی بعد می‌تواند همه تردیدها را برگرداند. من امروز خوشحالم، اما از حالا به فکر آینده و بازی‌های بعدی هستم.

او با تاکید به اینکه با وجود اختلاف امتیازی مناسب با رئال، قهرمانی هنوز قطعی نشده افزود:

من هنوز خود را مدعی اصلی کسب قهرمانی نمی‌دانم چون واقعا مسابقات سختی در پیش داریم و باید حسابی حواس خودمان را جمع کنیم. الان که شرایط خوبی داریم و سرمست از پیروزی هستیم باید مراقب باشیم تا دچار اشتباه نشویم. رئال مادرید همیشه می‌تواند هر تیمی را شکست دهد، ما نباید گارد خود را پایین بیاوریم.

سرمربی بارسا ادامه داد:

قهرمانی در سوپرکاپ با پیروزی مقابل رئال مادرید به ما اعتماد به نفس زیادی داد. در صورت کسب عناوین و نتایج بهتر، اعتماد بازیکنان به کادر فنی بیشتر خواهد شد. این تیم پتانسیل کسب تمامی عناوینی را که برای آن رقابت می‌کند را دارد، اما این را نه در صحبت بلکه باید در عمل نشان دهیم چون کلمات بی‌ارزش هستند.

ژاوی با تاکید دوباره به این موضوع که تیمش باید تلاش خود را در لالیگا ادامه دهد گفت:

ما باید به یاد داشته باشیم که از کجا آمده‌ایم، سال گذشته کجا بودیم و الان کجا هستیم. هنوز 18 بازی باقی مانده است. 8 امتیاز اختلاف قعطی نیست و می‌تواند تغییر کند ولی بارسا می‌خواهد این برتری را حفظ کند. اختلاف 8 امتیازی فعلی با رئال مادرید برتری خوبی است، اما هیچ معنای خاصی ندارد و باید به تلاش ادامه دهیم.

او خاطرنشان کرد:

کامبک‌های تاریخی در لیگ وجود داشته است و این چیزی است که ما می‌خواهیم از آن اجتناب کنیم، من در حال حاضر از عملکرد تیم بسیار راضی هستم چرا که بسیار شاد و با روحیه کار می‌کنیم.

سرمربی بارسا با تمجید از درخشش آلبا و کسیه گفت:

ما همیشه تاکید می‌کنیم که فوتبالیست‌ها باید در مواقع نیاز آماده باشند و امروز جوردی آلبا و کسیه این کار را انجام دادند، حتی با وجود اینکه طی بازی‌های اخیر خیلی کم به میدان رفته بودند.

وی در مورد میزان مصدومیت بوسکتس که در اوایل نیمه اول جای خود را به کسیه داد، گفت:

مچ پای بوسکتس رگ به رگ شده و فردا بعد از آزمایش میزان مصدومیت او مشخص می‌شود. امیدواریم که غیبت این بازیکن طولانی نباشد و باید تا اعلام نتیجه آزمایش صبر کنیم و امیدوار باشیم.

سوال بعدی از ژاوی در مورد عملکرد بسیار خوب تیمش در فاز دفاعی بود که او جواب داد:

15 کلین شیت؟ این نتیجه تلاش‌های ماست که به بار می‌نشیند. ما هنوز در حال ساختن هستیم و اتفاقات خوبی در آینده رقم خواهیم زد.

سرمربی بارسلونا در مورد رویارویی هفته آینده با ویارئال گفت:

بازی سختی مقابل ویارئال در یکشنبه آینده خواهیم داشت. هر بازی برای ما یک مبارزه واقعی محسوب می‌شود و تا پایان مسابقات 18 مبارزه خواهیم داشت. هفته آینده در ورزشگاهی بازی خواهیم کرد که رئال مادرید در آن شکست خورده و این یعنی کار سختی در پیش داریم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *