بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بارسلونا 3-0 سویا:تیم ژاوی شبیه قهرمان ها بازی میکند

برتری قاطعانه بارسلونا برابر سویا در نوکمپ با 3 گل

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۹:۴۸
برتری قاطعانه بارسلونا برابر سویا در نوکمپ با 3 گل

بارسلونا دیشب در یکی از بازی های هفته بیستم لالیگا میزبان سویا در ورزشگاه نوکمپ بود و در نهایت با 3 گل به برتری رسید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بارسلونا با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل سویا به صدرنشین مقتدرانه خود تداوم بخشید.

به گزارش پارس فوتبال، بارسلونا دیشب در یکی از بازی های هفته بیستم لالیگا میزبان سویا در ورزشگاه نوکمپ بود. این تیم بدنبال تداوم روند بردهای متوالی خود در سال 2023 بود تا صدرنشینی مقتدرانه‌اش در لالیگا را تثبیت کند. شاگردان ژاوی در رسیدن به این هدف موفق ظاهر شدند و با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل میهمان خود، روند موفق‌شان را تداوم بخشیدند.

آنها بازی را تهاجمی شروع کردند و در پی باز کردن دروازه سویا در دقایق نخست بودند. بعد از چند حمله ناموفق، اولین اتفاق مهم بازی را در دقیقه 8 شاهد بودیم؛ جایی که سرخیو بوسکتس به دلیل مصدومیت جای خود را به فرانک کسیه داد. 10 دقیقه بعد روبرت لواندوفسکی شانس این را داشت که دروازه حریف را باز کند ولی یاسین بونو با واکنشی مناسب ضربه او را راهی کرنر کرد.

هر چه به دقایق پایانی نیمه اول نزدیک تر می شدیم، فشار بارسا افزایش پیدا می کرد و در متن اکثر این حملات، لواندوفسکی حضور داشت. این بازیکن در دقیقه 27 با یک شوت از راه دور شانس خود را برای چندمین بار امتحان کرد ولی ضربه او را بازهم گلر حریف مهار کرد. این نیمه در نهایت در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که جز دقایق پایانی، توپ و میدان به طور کامل در اختیار آبی اناری ها قرار داشت.

برتری قاطعانه بارسلونا برابر سویا در نوکمپ با 3 گل

شاگردان ژاوی که به هیچ عنوان قصد از دست دادن امتیاز در این بازی را نداشتند، بازی تهاجمی خود را در نیمه دوم ادامه دادند و سرانجام در دقیقه 58 به گل اول بازی دست یافتند. بعد از چند پاسکاری سریع و کوتاه، فرانک کسیه داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد و بعد از یک چرخش ناگهانی، با پاسی در عمق جوردی آلبا را در سمت چپ با دروازه بان تک به تک کرد؛ ضربه بغل پای مدافع باتجربه بارسا روی این پاس دور از دستان گلر حریف به گل اول بازی منجر شد.

در حالی که بعد از گل اول بارسا، سویا تلاش خاصی برای جبران انجام نداده بود، گل دوم آبی اناری ها را در دقیقه 71 شاهد بودیم. رافینیا از سمت راست محوطه جریمه یک پاس زمینی تند و تیز را روانه دهانه دروازه کرد که این پاس را گاوی در شرایطی مناسب با یک بغل پای آرام به گل دوم میزبان تبدیل کرد.

برتری قاطعانه بارسلونا برابر سویا در نوکمپ با 3 گل

لواندوفسکی که در این بازی تشنه گلزنی بود، در دقیقه 77 روی یک ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه یک بار دیگر شانس گلزنی خود را امتحان کرد ولی شوت او بازهم راهی به دروازه نداشت و با اختلاف اندک به اوت رفت. دو دقیقه بعد از این موقعیت، رافینیا که پاس گل دوم را داده بود روی پاس زیبای آلبا، گل سوم را در دهانه دروازه حریف با شوتی دقیق به ثمر رساند.

بارسلونا با کسب پیروزی سه بر صفر در این دیدار، شمار امتیازات خود را به عدد 53 رساند تا با حفظ فاصله 8 امتیازی خود با رئالِ رده دومی، با اقتدار به صدر جدول تکیه بزند. سویا نیز با قبول این شکست 21 امتیازی ماند تا با رتبه شانزدهم راهی هفته بیست و یکم لالیگا شود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *