بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اینتر ۱-۰ میلان: پیروزی در سوپرجام اتفاقی نبود

پیروزی بزرگ اینتر در دربی میلان با تک گل لائوتارو مارتینز

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۹:۴۳
پیروزی بزرگ اینتر در دربی میلان با تک گل لائوتارو مارتینز

اینتر در دیداری جذاب و تماشایی موفق شد ۱-۰ میلان را شکست بدهد. تک گ این دیدار را لائوتارو مارتینز در نیمه نخست به ثمر رساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اینتر در دیداری جذاب و تماشایی موفق شد ۱-۰ میلان را شکست بدهد.

به گزارش پارس فوتبال، شاگردان سیمونه اینزاگی که دو هفته قبل در سوپرجام ایتالیا با سه گل رقیب همشهری را شکست داده بودند، امشب هم موفق شدند با یک گل به برتری برسند و جایگاه‌شان در رتبه دوم جدول را تثبیت کنند.

اینتری‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 6 بود که روی پاس هنریک میخیتاریان، این لائوتارو مارتینز بود که صاحب موقعیت شد، اما ضربه خطرناک او را چیپریان تاتاروشانو با یک واکنش دیدنی دفع کرد.

برتری اینتر ادامه داشت و در دقیقه 10، روی ارسال میلان اشکرینیار بار دیگر این لائوتارو بود که صاحب فرصت شد، اما ضربه سر او با اختلاف کمی از کنار دروازه میلان به بیرون رفت.

در ادامه باز هم این اینتری‌ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و بازیکنان میلان تنها به دنبال استفاده از ضد حملات بودند که توفیق چندانی هم در این راه نداشتند.

در دقیقه 25، فدریکو دی مارکو توپ را به شکل خطرناکی به دهانه دروازه میلان فرستاد، اما واکنش به موقع تاتاروشانو، این موقعیت را هم از اینتر گرفت.

چهار دقیقه بعد، روی ضربه آزاد هاکان چالهان اوغلو، بار دیگر لائوتارو صاحب موقعیت شد، اما این بار هم ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت.

فشار حملات اینتر سرانجام در دقیقه 34 نتیجه داد و این تیم به گل اول رسید. روی یک ضربه کرنر از سمت راست دروازه میلان بود که ارسال چالهان اوغلو را لائوتارو روی تیر اول قطع کرد و توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

پیروزی بزرگ اینتر در دربی میلان با تک گل لائوتارو مارتینز

در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این اینتری‌ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دقیقه 44، چالهان اوغلو می‌توانست از روی نقطه کرنر دروازه میلان را باز کند، اما تاتاروشانو توپ را از روی خط مشت کرد تا نیمه اول با همان یک گل به پایان برسد.

نیمه دوم را هم اینتر بهتر آغاز کرد و در دقیقه 53 بود که روی پاس لائوتارو، این دی‌مارکو بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او به کنار دروازه میلان برخورد کرد.

دو دقیقه بعد، روی پاس ژکو، لائوتارو می‌توانست گل دومش در این دیدار را به ثمر برساند، اما ضربه او را تاتاروشانو دفع کرد.

در حالی که اینتری‌ها تیم برتر میدان بودند، چیزی نمانده بود که در دقیقه 59، روی اشتباه آندره اونانا، میلان به گل تساوی برسد اما ضربه او که توسط الیویه ژیرو قطع شد به رافائل لیائو نرسید.

در ادامه میلانی‌ها پیش کشیدند و حملات بیشتری نسبت به نیمه اول روی دروازه حریف داشتند. در دقیقه 75، روی پاس لیائو، این براهیم دیاز بود که با یک ضربه زمینی تلاش کرد تیمش را به گل برساند، اما اونانا به راحتی توپ را مهار کرد.

یک دقیقه بعد، روی حرکت خوب لیائو، این ژیرو بود که صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد، اما تعلل او باعث شد تا این موقعیت از دست برود.

در دقایق پایانی هر دو تیم تلاش زیادی برای رسیدن به گل انجام دادند و موقعیت‌های خطرناکی هم روی دروازه هم ایجاد کردند، اما توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد. در این بین اینتری‌ها دو بار توسط لوکاکو و لائوتارو به گل رسیدند، اما اولی به دلیل خطا و دومی به دلیل آفساید پذیرفته نشد.

در آخرین ثانیه‌های بازی هم واکنش خوب تاتاروشانو مانع گلزنی لوکاکو شد تا در نهایت بازی با همان یک گل به سود اینتر به پایان رسید.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *