بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

درگیری ها و تکل های خشن کاسمیرو ؛ وقتی ستاره برزیلی از کوره در می رود + فیلم

تکل ها و درگیری های کاسمیرو در رئال مادرید و منچستریونایتد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۱:۰۹


تکل ها و درگیری های کاسمیرو در رئال مادرید و منچستریونایتد را مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما همه درگیری ها و تکل های خشن کاسمیرو در باشگاه رئال مادرید و منچستریونایتد را آماده کرده ایم.


کارلوس هنریکه کاسمیرو، هافبک برزیلی منچستر یونایتد که در تابستان گذشته توسط شیاطین سرخ از رئال مادرید خریداری شد، اکنون در بازی منچستر یونایتد مقابل کریستال پالاس اولین اخراج دوران حرفه ای خود را تجربه کرد.

کاسمیرو با وجود این که یک هافبک دفاعی است اما تاکنون در دوران حرفه ای خود اخراج نشده بود و اکنون مقابل کریستال پالاس اولین کارت قرمز دوران حرفه ای خود را گرفت.

کاسیمرو روی یک صحنه به شکل عجیبی گلوی ویل هیوز، بازیکن کریستال پالاس را گرفت و او را هل داد. داور مسابقه با تماشای تصاویر VAR و بازبینی ویدیویی تصمیم گرفت که کاسمیرو را اخراج کند و به نظر می رسد که این تصمیم یک تصمیم درست بود چرا که حرکت هافبک برزیلی کاملا غیر ورزشی بود. در واقع به نظر می رسد که در شلوغی محوطه جریمه، کاسمیرو کنترل اعصاب خود را از دست داده است و با بازیکن حریف گلاویز شده است.

در حال حاضر به نظر می رسد که کاسمیرو سه بازی بعدی تیمش را از دست بدهد و محروم باشد مگر این که کمیته انضباطی لیگ برتر انگلیس تصمیم بگیرد که بر محرومیت او بیفزاید و تعداد جلسات بیشتری برای او در نظر بگیرد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *