بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهارت های ناب ژاوی جدید بارسلونا ؛ این گاوی شگفت انگیز + فیلم

گل ها و مهارت های برتر گاوی در بارسلونا 2022/2023

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۹:۵۱


گل ها و مهارت های برتر گاوی در بارسلونا 2022/2023 را مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما برترین گل ها و مهارت های گاوی ستاره جوان باشگاهخ بارسلونا در فصل 2022/2023 را آماده کرده ایم.


پابلو مارتین پائز گابیرا (زادهٔ ۵ اوت ۲۰۰۴) که با نام گاوی شناخته می‌شود، بازیکن فوتبال اهل اسپانیا است که در پست هافبک میانی برای باشگاه فوتبال بارسلونا در لا لیگا و تیم ملی فوتبال اسپانیا بازی می‌کند.

وی همچنین توانایی بازی در پست هافبک هجومی و وینگر چپ را نیز دارد.

لاس پالماس
گاوی در لوس پالاسیوس و ویلافرانکا، اندلس به دنیا آمد و در باشگاه زادگاهش لا لیارا شروع به کار کرد و از آنجا به آکادمی جوانان باشگاه فوتبال لاس پالماس پیوست.

گاوی با زدن ۹۵ گل برای تیم جوانان رئال بتیس، توسط تیم‌های برتر اسپانیایی از جمله ویارئال، رئال مادرید و اتلتیکو مادرید مورد شناسایی و کشف قرار گرفت.

دوران پایه

در سال ۲۰۱۵، در سن ۱۱ سالگی، او با باشگاه فوتبال بارسلونا قرارداد بست.

در سپتامبر ۲۰۲۰، او اولین قرارداد حرفه ای خود را با باشگاه کاتالان امضا کردو مستقیماً از تیم زیر ۱۶سال به تیم زیر ۱۹سال ملحق شد.

او اولین بازی خود را برای بارسلونا بی در ۲۱ فوریه ۲۰۲۱، در بازی خانگی ۶–۰ مقابل لوسپیتالت انجام داد، و در دقیقه ۷۷ به عنوان یک تعویض به جای نیکو گونزالس وارد زمین شد.

او اولین بازی خود را بعنوان یازده بازیکن ابتدایی مسابقه برای بارسا بی در تاریخ ۱۴ مارس ۲۰۲۱ در پیروزی ۱–۰ در دربی مقابل اسپانیول بی در استادیوم استادیوم اسپورتیوا دنی ژارکا انجام داد.

فصل ۲۲–۲۰۲۱

گاوی که دو بار برای بارسلونا بی در سگوندا دیویسیون بی فصل ۲۰۲۰–۲۱ حضور داشت، به تیم بزرگسالان برای بازی‌های دوستانه پیش فصل با تیم اصلی قبل از شروع فصل جدید ملحق گردید.

پس از عملکرد خوب در پیروزی مقابل خیمناستیک و ژیرونا، گزارش شد که گاوی در انتخابی تیم رونالد کومان از ریکی پویگ پیشی گرفته بود. او به این روند خوب در پیروزی ۳–۰ مقابل حریف آلمانی باشگاه اشتوتگارت ادامه داد و با اسطوره بارسلونا ژاوی مقایسه شد.

در ۲۹ آگوست ۲۰۲۱، او اولین بازی رسمی خود را برای تیم اصلی بارسلونا در برد ۲–۱ لالیگا مقابل ختافه انجام داد و در دقیقه ۷۳ جایگزین سرجی روبرتو شد. در ۱۸ دسامبر، او اولین گل و اولین پاس گل خود را برای باشگاه در پیروزی ۳–۲ خانگی مقابل الچه به ثمر رساند.

 


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *