بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دردسر برای رئیس اینتر ؛ خطر سه ماه زندان

خطر سه ماه زندان برای استیون ژانگ رئیس باشگاه اینتر

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۵۱
اینتر ؛ خطر سه ماه زندان برای استیون ژانگ رئیس باشگاه اینتر

رئیس جوان و چینی باشگاه اینتر خطر زندانی شدن را بیخ گوش خود حس می‌کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بر اساس گزارش‌ منتشرشده در سایت «کالچو ای فیانتزا» ایتالیا، استیون ژانگ رئیس باشگاه اینتر به دلیل بدهی‌های پرداخت نشده 300 میلیون یورویی‌اش به بانک «چاینا کانستراکشن» چین با خطر سه ماه زندان مواجه شده است. گزارش منتشرشده در این سایت نشان می‌دهد که چگونه ژانگ از بازپرداخت بیش از 300 میلیون دلار وام خودداری کرده است. بانک «چاینا کانستراکشن» یکی از زیرمجموعه‌های یکی از چهار بانک بزرگ دولتی در چین ادعا کرده است که استیون ژانگ از بازپرداخت بیش از 300 میلیون دلار بدهی خود به این بانک امتناع می‌ورزد. این بانک در تلاش است تا اطلاعاتی در مورد رابطه باشگاه اینتر با ژانگ از موسسات مالی بزرگ غربی مانند «گلدمن ساکس» و «اوکتری کپیتال منیجمنت» به دست آورد. این دادگاه در ایتالیا و هنگ‌کنگ برای وصول بدهی‌های مربوطه ژانگ اقدامات قانونی را آغاز کرده است و در تاریخ 13 مارس (22 اسفند) رئیس باشگاه اینتر دوباره برای شهادت در دادگاه هنگ‌کنگ احضار خواهد شد.

ژانگ صاحب شرکتی بود که در سال 2020 برای بازپرداخت بدهی‌های ایجاد شده در سال 2019 از بانک «چاینا کانستراکشن» وام گرفت، آن هم زمانی که او 65 درصد از سهام یک شرکت چینی را که هزاران فروشگاه رفاهی را در چین اداره می‌کرد به قیمت 108.9 میلیون دلار خریداری کرد. این خرید در سال 2020 با وامی به مبلغ 165 میلیون دلار، به اضافه اوراق قرضه تا حداکثر 85 میلیون دلار با بازپرداخت تا تاریخ 10 سپتامبر 2021 انجام شد. ژانگ شخصاً ضامن پرداخت این بدهی‌ها شد اما در نهایت از بازپرداخت آن خودداری کرد.

وقتی گروه سونینگ (مالک باشگاه اینتر)، استیون ژانگ و پدرش ژانگ جیندونگ نتوانستند بدهی‌های خود را طبق الزام به بانک «چاینا کانستراکشن» پرداخت کنند، این بانک در تاریخ دوم آگوست 2022 درخواست احضار ژانگ به دادگاه بدوی هنگ‌کنگ داد. حدود سه ماه بعد هم همین بانک از دادگاه هنگ‌کنگ درخواست داد تا علیه ژانگ که با این درخواست مخالفت کرد، حکم صادر کند. ژانگ استدلال کرد که او درگیر این ماجرا نبوده و هیچ اطلاعی از معاملات تأمین مالی مجدد نداشته و مدعی شد که امضاهایش در قراردادها جعلی بوده است.

آنتونی چان یک قاضی هنگ‌کنگی استدلال‌های ژانگ را رد کرد و در تاریخ 19 جولای 2022 به نفع بانک مورد نظر و علیه ژانگ رأی داد و به رئیس باشگاه اینتر دستور داد که 255 میلیون دلار به اضافه بهره را به شعبه بانک «چاینا کانستراکشن» بازپرداخت کند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *