بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمله عجیب اسطوره بایرن به نویر : ناسپاس!

اشتفان افنبرگ : آقای نویر، فراموش نکن بایرن برای تو چه کرد!

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۹
اشتفان افنبرگ

اشتفان افنبرگ کاپیتان سابق بایرن مونیخ، مانوئل نویر، کاپیتان فعلی این تیم را به ناسپاسی متهم کرد و مدعی شد او فراموش کرده بایرن با او چه کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اشتفان افنبرگ کاپیتان سابق بایرن مونیخ، مانوئل نویر، کاپیتان فعلی این تیم را به ناسپاسی متهم کرد.

به گزارش پارس فوتبال، نویر به تازگی در مصاحبه‌ای مفصل درباره شرایط خود صحبت کرده و در بخشی از این گفت‌وگو، از بایرن به دلیل اخراج تونی تابالوویچ که از دوستان نزدیک وی محسوب می‌شود، انتقاد کرد‌ه است.

او گفت:

این اتفاق برای من یک شوک بود. احساس می‌کردم قلبم در حال کنده شدن است. این یکی از سخت‌ترین لحظات دوران فوتبال من بود. ما می‌خواهیم متفاوت باشیم و در بایرن مثل یک خانواده رفتار کنیم، اما اتفاقی افتاد که قبلا در اینجا ندیده بودم.

این اظهارات در شرایطی مطرح شد که نویر پس از حذف تیم ملی آلمان از مرحله گروهی جام جهانی 2022، در حین اسکی در تعطیلات دچار شکستگی پا شد و هفته‌های سختی را پشت سر گذاشت.

صحبت‌های نویر واکنش بسیاری، از جمله اولیور کان، مدیر بایرن مونیخ را در پی داشت و او خطاب به این بازیکن گفت که باید به ارزش‌های این باشگاه احترام بگذارد.

اشتفان افنبرگ 54 ساله، کاپیتان سابق بایرن مونیخ نیز امروز در گفت‌وگو با Sport1، انتقادات تندی را نسبت به نویر مطرح کرد و با بیان اینکه او یک بازیکن ناسپاس است، گفت:

شما نمی‌توانید فراموش کنید که بایرن چه کارهایی برای او انجام داد.

با انتقاد تند مانوئل نویر نسبت به تصمیم اخراج تابالوویچ و همچنین عقد قرارداد با یان زومر، دروازه‌بان سوئیسی، به نظر می‌رسد نویر پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت خود، برای بازگشت به ترکیب چالش خواهد داشت.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *