بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

زیدان نزدیک تر از همیشه به پاری سن ژرمن

مذاکرات زیدان با پاری سن ژرمن برای جانشینی گالتیه

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۲
زیدان ؛ مذاکرات زیدان با پاری سن ژرمن برای جانشینی گالتیه

یکی از پایگاه‌های خبری اسپانیا مدعی شده است که سرمربی سابق رئال مادرید در مسیر تبدیل شدن به سرمربی جدید پاری‌سن‌ژرمن قرار دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

زین‌الدین زیدان از پایان فصل 21-2020 که دست از هدایت تیم فوتبال رئال مادرید کشید، بدون تیم بوده است اما به نظر می‌رسد که او در مسیر بازگشت به دنیای مربیگری قرار دارد.

تصور می‌شد که اسطوره فرانسوی که پس از تجربه تنها فصل بدون جام دوران مربیگری‌اش رئال مادرید را ترک کرد، قرار است جانشین دیدیه دشان روی نیمکت تیم ملی فرانسه بنشیند اما تمدید قرارداد دشان با این تیم، تحقق رؤیای هدایت تیم ملی فرانسه را برای کاپیتان پیشین خروس‌ها به تعویق انداخت. از این رو او قصد دارد کار خود در فوتبال باشگاهی را از سر بگیرد و شانس خود را برای کسب دومین قهرمانی‌اش در لالیگا و چهارمین قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا را امتحان کند.

طبق گزارش سایت «Todo Fichajes» اسپانیا، زیدان مذاکراتش را با پاری‌سن‌ژرمن برای جانشینی کریستوف گالتیه آغاز کرده است، چرا که قهرمان فرانسه از عملکرد سرمربی فعلی تیم، کریستوف گالتیه راضی نیست و قصد دارد که در پایان فصل جاری با او قطع همکاری کند.

در صورت انتصاب زیدان به عنوان سرمربی جدید رئالی‌ها، سناریوی جدیدی شکل خواهد گرفت و مرد فرانسوی این بار برخلاف دوران مربیگری‌اش در لالیگا، در سمتی از میدان قرار دارد که لیونل مسی هم همانجاست.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *