بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مشکل جدید برای دنی آلوز ؛ دارایی ها توقیف شد

املاک دنی آلوز در اسپانیا توقیف شد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۷
آلوز ؛ املاک دنی آلوز در اسپانیا توقیف شد

مشکلات حقوقی دفاع راست سابق بارسلونا که در بازداشت به سر می‌برد، دوچندان شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از نشریه موندودپورتیووی کاتالونیا، دردسرهای حقوقی دنی آلوز با مصادره بخشی از اموال و دارایی‌ها او افزایش یافت.

آلوز که از ماه گذشته به دلیل شکایت یک زن اسپانیایی از او به اتهام تجاوز جنسی در یک کلوب شبانه در ایالت کاتالونیا در تاریخ 30 دسامبر سال 2022 در بازداشت به سر می‌برد، اکنون به دستور سازمان خزانه‌داری اسپانیا بخشی از اموالش را هم توقیف شده می‌بیند.

ظاهراً این اتفاق در پی عدم وصول بدهی 2.25 میلیون یورویی بازیکن 39 ساله برزیلی به اداره دارایی اسپانیا است که سبب شده املاک او در اسپانیا تا زمان حسابرسی و تعیین تکلیف بدهی‌ها توقیف شود.

این اما تنها بخشی از مشکلات مالی است که در روزهای اخیر گریبان بازیکن سابق بارسلونا را گرفته است. پس از افشای ماجرا تجاوز آلوز، نه تنها چند اسپانسر معروف او از جمله شرکت آدیداس همکاری‌شان را با این بازیکن برزیلی قطع کرده‌اند بلکه سران آخرین تیم او، باشگاه پوماس مکزیک هم از کاپیتان تیم ملی برزیل در جام جهانی 2022 غرامتی 4.5 میلیون یورویی طلب کرده است. دلیل آن هم تخطی بازیکنان مفاد مندرج در قرارداد فی‌مابین بوده که فسخ یکطرفه قرارداد را از طرف باشگاه مکزیکی در پی داشت.

اخیراً منابع خبری در اسپانیا به نقل از آلوز اعلام کرده‌اند که او آماده پذیرش هر حکمی است که برای پرونده او در نظر گرفته شود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *