بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره چلسی در یک قدمی درب خروج ؛ توافق حاصل نشد

جدایی احتمالی میسون مونت از چلسی به دلیل عدم توافق بر سر تمدید قرارداد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۳
جدایی احتمالی میسون مونت از چلسی به دلیل عدم توافق بر سر تمدید قرارداد

روند مذاکرات چلسی با میسون مونت بر سر تمدید قرارداد با شکست روبرو شده است چرا که وی مدعی است پیشنهاد دستمزد کم بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیلی میل نوشته است که تاکنون چلسی و میسون مونت برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده اند.

به گزارش پارس فوتبال، روند مذاکرات چلسی با میسون مونت بر سر تمدید قرارداد این بازیکن، با شکست روبرو شده است چرا که ستاره انگلیسی مدعی است پیشنهاد دستمزدی که به او ارائه شده، از سایر هم تیمی هایش کمتر است و او خواستار دریافت مبلغ بیشتری است.

تنها 18 ماه از قرارداد مونت با چلسی باقی مانده و سران باشگاه قصد دارند تا این ستاره را در استمفوردبریج حفظ کنند و تاد بولی به شدت به دنبال تمدید قرارداد مونت است.

اما طبق گزارش دیلی میل، پس از به بن بست رسیدن مذاکرات جهت تمدید قرارداد، آینده مونت با چلسی در هاله ای از ابهام قرار دارد. ادعا می شود که او به دنبال افزایش دستمزد فعلی خود یعنی 80 هزار پوند در هفته است.

به نظر می رسد که پیشنهاد دستمزد چلسی برای این بازیکن، به طور قابل توجهی از سایر بازیکنان آبی‌های لندن و بخصوص در مقایسه با خریدهای جدید تیم گراهام پاتر پایین تر است.

تمدید قرارداد با مونت 24 ساله، یکی از اولویت‌های هیئت مدیره چلسی، پس از صرف هزینه‌های زیاد در دو پنجره نقل و انتقالات این فصل است.

از زمانی که تاد بولی در ماه می صندلی ریاست را از رومن آبراموویچ گرفت، 17 بازیکن جدید به خدمت گرفته که برای چلسی، بیش از 600 میلیون پوند هزینه داشته‌اند.

گفته می شود لیورپول یکی از تیم هایی است که وضعیت میسون مونت را زیر نظر دارد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *