بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نوکمپ، ورزشگاهی نفرین شده برای سویا

ناکامی سویا در کسب برتری بر بارسلونا در نوکمپ در طی 20 سال اخیر

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۱
ناکامی سویا در کسب برتری بر بارسلونا در نوکمپ در طی 20 سال اخیر

نوکمپ برای سویا ورزشگاهی نفرین‌شده است و این تیم در بهترین روزهای خود نیز موفق به پیروزی در زمین بارسا در لالیگا نشده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آخرین پیروزی سویا در نوکمپ برابر بارسلونا در یک بازی لالیگا به 20 سال پیش برمی‌گردد.

به گزارش پارس فوتبال، نوکمپ برای سویا ورزشگاهی نفرین‌شده است و این تیم در بهترین روزهای خود نیز موفق به پیروزی در زمین بارسا در لالیگا نشده است. سویایی که در 23 سال اخیر توانسته چندین بار فاتح لیگ اروپا شود نیز موفق به پیروزی در نوکمپ نشده و این در نوع خود بسیار عجیب است. حتی تیم‌های کوچک نیز در 20 سال گذشته پیروزی در نوکمپ را تجربه کرده‌اند، ولی آخرین پیروزی سویا در نوکمپ به 15 دسامبر 2002 برمی‌گردد.

در آن بازی، تیم آندلسی با مربی‌گری خواکین کاپاروس 0-3 بارسا را برد تا دستمال‌های سفید به اعتراض و برای استعفای خوان گاسپارت، رئیس وقت بارسا، به اهتزاز دربیایند. پس از آن سویا تنها یک بار در کوپا دل ری موفق به شکست بارسا در نوکمپ شده است، بارسایی که هدایتش را پپ گواردیولا برعهده داشت. این تیم در حالی در سال 2002 سه گل به بارسا در نوکمپ زد که به‌تازگی از دسته دوم به لالیگا برگشته بود و تیمی در حال بازسازی بود. بازی فصل گذشته دو تیم در لالیگا با گل تماشایی پدری به سود بارسا تمام شد و در بازی رفت فصل جاری نیز بارسا در زمین سویا برنده شد. امشب طلسم می‌شکند یا بارسا به یک پیروزی دیگر دست پیدا می‌کند؟

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *