بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اسامی جانشینان احتمالی کلوپ در لیورپول

توخل و پوچتینو سرشناس ترین گزینه های جانشینی کلوپ

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۴
لیورپول ؛ توخل و پوچتینو سرشناس ترین گزینه های جانشینی کلوپ

رسانه‌های انگلیسی برای جانشینی سرمربی آلمانی لیورپول در حال گمانه‌زنی هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فصل ناامیدکننده قرمزهای شهر لیورپول همچنان ادامه دارد و شکست سه بر صفر شاگردان «یورگن کلوپ» در بازی عصر شنبه در برابر وولوز، اوضاع را از بد به بدتر تغییر داده است؛ دیداری که تنها پس از ۱۲ دقیقه ابتدایی که لیورپولی‌ها دو بار دروازه خود را بازشده دیدند، برای آن‌ها به پایان رسید.

لیورپول در چهار بازی گذشته خود در لیگ جزیره تنها یک امتیاز کسب کرده و از جام حذفی هم کنار رفته است. قرمزهای آنفیلد هم‌اکنون با ۲۹ امتیاز در رده دهم جدول هستند و فاصله آن‌ها تا منطقه صعود به لیگ قهرمانان اروپا ۱۱ امتیاز است.

روزنامه «اکسپرس» نوشته در حال حاضر شواهدی از اخراج زودهنگام کلوپ آلمانی از هدایت لیورپول دیده نمی‌َود و سران این باشگاه هنوز هم از او حمایت می‌کنند اما در صورت ادامه این نتایج ضعیف، مشخص نیست تا چه زمانی او بر روی نیمکت این تیم باقی بماند.

رسانه‌های النگلیسی از «توماس توخل» آلمانی، سرمربی پیشین دورتموند، پاری‌سن‌ژرمن و چلسی و همچنین «مائوریسیو پوچتینو» سرمربی سابق تاتنهام و پاری‌سن‌ژرمن به‌عنوان جانشین‌های احتمالی کلوپ در لیورپول نام می‌برند.

اکسپرس نیز نام‌هایی مانند «ژابی آلونسو» بازیکن پیشین لیورپول و سرمربی کنونی تیمبایرلورکوزن، «آنگه پوستکوگلو» سرمبی استرالیایی سلتیک، «روبن آموریم» سرمربی تیم اسپورتنیک لیسیون که از او به‌عنوان مورینیو جدید یاد می‌شود و همچنین «پپ لیندرز» دستیار هلندی کلوپ را مطرح کرده است.

لیورپول در بازی بعدی خود در لیگ برتر انگلیس، روز دوشنبه و در شهرآورد مرسی‌ساید به مصاف اورتونی می‌رود که با آمدن «شان دایش» احیا شده و روز شنبه موفق شد آرسنال صدرنشین را با شکست یک بر صفر بدرقه کند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *