بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تفاهم نامه جنجالی سردار آجورلو با شاه ماهی استقلالی لو رفت + جزئیات

تفاهم‌ نامه سردار مصطفی آجورلو با کاوه رضایی لو رفت

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۵
کاوه رضایی ؛ تفاهم‌ نامه عجیب سردار آجورلو با کاوه رضایی لو رفت

ماجرای کاوه رضایی و استقلال، کماکان ادامه دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در شرایطی که کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال هنوز رای نهایی‌اش درباره وضعیت کاوه رضایی مهاجم تراکتور در نیم‌فصل اول را مشخص نکرده، استقلالی‌ها نگران این ماجرا هستند چرا که به خاطر قراردادی که مصطفی آجورلو با این بازیکن بسته بود، کاوه می‌تواند از استقلال غرامت چند ده میلیاردی بگیرد.

چند روز پیش بود که فوتبالی گزارشی مفصل در باره ماجرای توافق سه جانبه کاوه رضایی، استقلال و تراکتور نوشت. با انتشار توافق نامه استقلال و کاوه رضایی، خبر فوتبالی تایید شد.

در حالی که پیش از این گفته می‌شد در صورت عدم بازگشت رضایی به استقلال در نیم‌فصل دوم به هر دلیلی، این باشگاه باید 20 میلیارد تومان به این بازیکن پرداخت کند، امروز و با رونمایی از تفاهم‌‎نامه آبی‌ها با کاوه در یکی از سایتهای خبری، مشخص شد که عدم بازگشت رضایی به استقلال، ضرری 10 میلیارد تومانی به این باشگاه خواهد زد و به همین دلیل است که شایعه شده علیرغم اصرار ریکاردو ساپینتو به جذب یک هافبک، علی فتح‌الله‌زاده و همکارانش بدش نمی‌آیند که کاوه به استقلال برگردد تا دیگر نیازی به پرداخت غرامت به این بازیکن نباشد.

البته که تفاهم مدیرعامل قبلی استقلال با کاوه رضایی بندهای عجیب دیگری هم دارد. برای مثال، استقلال در صورت اینکه کاوه در ادامه لیگ به این تیم برگردد، باید حدود 16 میلیارد تومان به او پرداخت کند که جزئیاتش بدین شرح است:

 مبلغ پایه قرارداد 11 میلیارد تومان، حق مسکن 1 میلیارد تومان، رضایت مدیرعامل 1 میلیارد تومان، پاداش قهرمانی لیگ 1 میلیارد تومان، پاداش کسب سهمیه 300 میلیون تومان، پاداش قهرمانی جام حذفی 500 میلیون تومان، حضور در هر بازی 50 میلیون تومان، پاداش گل یا پاس گل 30 میلیون تومان.

با توجه به اینکه آجورلو با کاوه برای همکاری 1.5 ساله به توافق رسیده بود، استقلال برای فصل آینده هم باید پرداختی 30 میلیاردی به این بازیکن داشته باشد.

حالا باید منتظر ماند و دید که نهایتا تکلیف کاوه چه خواهد شد و او در ادامه لیگ پیراهن کدام تیم را می‌پوشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *