بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مسی به یاد دوران اوج ؛ ضربه سریع، بدون دورخیر و کات زیاد + عکس

گل کات دار و زیبای مسی به تولوز

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۲:۱۵
پاری سن ژرمن ؛ گل زیبای مسی به تولوز

لیونل مسی یکی از زیباترین گل‌های این فصل خود برای پاریس را به ثمر رساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هواداران پاری سن ژرمن دیشب در ورزشگاه پارک دو پرنس یک کامبک شیرین را تجربه کردند. تیم آنها در غیاب کیلیان امباپه و نیمار ابتدا در دقیقه 20 از حریف یک گل دریافت کرد. این گل را اشرف حکیمی در ادامه نیمه اول جبران کرد و در نیمه دوم نیز لیونل مسی با یک گل زیبا، برتری را برای میزبان به ارمغان آورد.

گلی که لیونل مسی در این دیدار به ثمر رساند، شباهت زیادی به گل‌هایی دارد که او در روزهای اوج بارسلونا در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا به ثمر می‌رساند؛ از پشت محوطه جریمه، بدون دورخیز، با حداکثر کات و دقت و دور از دستان دروازه‌بانی که بدن خود را به بیشترین شکل ممکن کش داده است.

ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن  در دقیقه 58 روی پاس اشرف حکیمی و در نزدیکی‌های محوطه جریمه، یک ضربه سریع و دقیق به توپ زد؛ شوت زیبای لئو، یک کات زیبا به خود گرفته و در قعر دروازه جای گرفت تا نتیجه دو بر یک به سود میزبان شود.

مسی تا لحظه ورود توپ به دروازه، نظاره‌گر مسیر آن بود و چشم از دروازه برنمی‌داشت؛ مثل همه نفراتی که با چشمان خیره در حال تماشای یکی از زیباترین گل‌های هفته بودند. او بعد از ورود توپ به دروازه با خوشحالی در آغوش هم تیمی‌های خود جای گرفته و گلی را جشن گرفت که به برد پاریس انجامید.

پاری سن ژرمن ؛ گل زیبای مسی به تولوز پاری سن ژرمن ؛ گل زیبای مسی به تولوز

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *