بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کاسمیرو به خاطر این حرکت عجیب اخراج شد + عکس

اخراج کاسمیرو به دلیل اقدام برای خفه کردن

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۴۰
کاسمیرو ؛ اخراج کاسمیرو به دلیل اقدام برای خفه کردن

کاسمیرو، هافبک باتجربه منچستریونایتد، در دیدار دیشب مقابل کریستال پالاس به دلیل حرکت خطرناکش در هنگام درگیری با حریف از بازی اخراج شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منچستریونایتد دیشب موفق شد با نتیجه 2-1 کریستال پالاس را شکست بدهد اما اخراج مستقیم کاسمیرو که می‌تواند سه جلسه محرومیت برای او به همراه داشته باشد، شیرینی این پیروزی را برای این تیم تلخ کرد.
تنها چند دقیقه بعد از گل دوم یونایتد بود که در کنار زمین، آنتونی و جفری شلوپ با هم درگیر شدند و این اتفاق به درگیری شدید بین بازیکنان دو تیم منجر شد. داور سرانجام توانست به این غائله خاتمه بدهد و دو بازیکنی که آغاز کننده این درگیری بودند را با کارت زرد جریمه کرد.

اما زمانی که قصد داشت بازی را از سر بگیرد، داور VAR از او خواست تا صحنه درگیری را بار دیگر تماشا و در مورد حرکت کاسمیرو تصمیم گیری کند. آنطور که در تصاویر آهسته درگیری مشخص شد، کاسمیرو گلوی ویل هیوز، هافبک حریف را گرفت و آن را محکم فشار داد؛ حرکت خطرناکی که می‌توانست مشکلی جدی برای بازیکن پالاس ایجاد کند.

 

به همین دلیل اندرو مارینر، داور بازی، در دادن کارت قرمز به کاسمیرو تردید نکرد و این هافبک برزیلی در دقیقه 70 زمین را ترک کرد.

کاسمیرو دو هفته قبل در دیدار معوقه مقابل همین تیم کریستال پالاس، با دریافت کارت زرد، 5 اخطاره شده بود و دیدار مقابل آرسنال را از دست داده بود و اکنون در صورت سه جلسه محرومیت، در دو دیدار مقابل لیدز (یک دیدار معوقه) و لسترسیتی نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

کاسمیرو ؛ اخراج کاسمیرو به دلیل اقدام برای خفه کردن کاسمیرو ؛ اخراج کاسمیرو به دلیل اقدام برای خفه کردن کاسمیرو ؛ اخراج کاسمیرو به دلیل اقدام برای خفه کردن

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *