بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دفاع قاطع و متفاوت کونسیسائو از مهدی طارمی

سرجیو کونسیسائو : مهدی طارمی همیشه مشکلات را می‌پذیرد و تمام تلاشش را می کند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۰
مهدی طارمی

مهدی طارمی در این فصل یکی از کلیدی ترین بازیکنان پورتو بوده است. ستاره ایرانی طی 18 بازی موفق شده آمار 10 گل و 5 پاس گل را به ثبت برساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو مهدی طارمی را یک بازیکن کاملا متواضع می داند.

به گزارش پارس فوتبال، مهدی طارمی در این فصل یکی از کلیدی ترین بازیکنان پورتو بوده است. ستاره ایرانی طی 18 بازی موفق شده آمار 10 گل و 5 پاس گل را به ثبت برساند تا خود را زمره یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان پورتو و حتی لیگ پرتغال به اثبات برساند.

چند روز پیش پورتو در یک بازی دشوار موفق شد با دو گل ماریتیمو را شکست دهد. بردی که باعث شد پورتو با دو بازی کم تر و فاصله 11 امتیازی با بنفیکا در رده دوم جدول قرار بگیرد.

طارمی در تقابل با ماریتیمو نتوانست عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش بگذارد و در بین دو نیمه از زمین بازی بیرون رفت. با این حال سرجیو کونسیسائو پیش از تقابل با ویزلا به شکل قاطعانه ای از بازیکن ایرانی تیمش حمایت کرده است.

سرجیو کونسیسائو درباره مهدی طارمی گفت:

لحظاتی وجود داشته که من از وینگرها و هافبک های هجومی به عنوان مهاجم نوک استفاده کرده ام و حتی در بعضی مواقع این یک استراتژی بوده است مثلاً فابیو ویرا و پپه را به خاطر می‌آورم. مهدی طارمی در پذیرفتن استراتژی تعریف شده و نقشش در تیم بازیکن فوق‌العاده متواضعی است، در واقع باید هم باشد. او همیشه مشکلات را می‌پذیرد و تمام تلاشش را می کند. در نهایت من معتقدم همه ما لحظاتی را پشت سر می‌گذاریم که می‌توانیم از این بهتر باشیم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *