بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمایت تمام قد سرمربی پورتو از مهدی طارمی

سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو : مهدی طارمی یک بازیکن فوق متواضع است و باید اینگونه باشد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۰
مهدی طارمی مورد حمایت سرمربی پورتو قرار گرفت

سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو گفت : اگر من از وینگرها و هافبک‌های هجومی مانند فابیو ویرا و په‌په در جلوی زمین استفاده می‌کردم، مهدی طارمی این استراتژی و نقش خودش را در تیم می‌پذیرد و او یک بازیکن فوق متواضع است و باید اینگونه باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی طارمی ظرف هفته‌های اخیر در تیم پورتو کم‌فروغ‌تر از گذشته بوده و پس از هت‌تریک در برتری 5 بر یک پورتو مقابل فامیلیسائو، در چهار بازی گذشته لیگ برتر پرتغال تنها یک گل به ثمر رسانده است.

این موضوع، در نشست خبری سرجیو کونسیسائو نیز مطرح شد. سایت «SAPO» پرتغال در این باره نوشت: مهدی طارمی اخیراً کمتر می‌درخشد و خبرنگاران از سرمربی پورتو درخصوص این نکته پرسیدند.

کونسیسائو در مورد این موضوع اظهار داشت:

اگر من از وینگرها و هافبک‌های هجومی مانند فابیو ویرا و په‌په در جلوی زمین استفاده می‌کردم، مهدی طارمی این استراتژی و نقش خودش را در تیم می‌پذیرد. او یک بازیکن فوق متواضع است و باید اینگونه باشد. طارمی همیشه مشکلات را می‌پذیرد و تمام تلاش خود را می‌کند. باور دارم که همه ما دوران خوب و بد داریم و الان با همین موضوع روبه‌رو هستیم.

پورتو با 43 امتیاز و دو بازی کمتر از بنفیکا، در رتبه دوم جدول لیگ برتر پرتغال ایستاده و از ساعت 21:30 امشب به مصاف ویزلا می‌رود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *