بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه معنادار پیشکسوت استقلال به ساپینتو + عکس

منصور رشیدی : ریکاردو ساپینتو باید به خاطر فوتبال ایران در رفتارش تجدیدنظر بکند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۵
منصور رشیدی پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

منصور رشیدی پیشکسوت استقلال گفت : کسانی که اطراف تیم هستند باید فرهنگ داوری و فوتبال ایران را بیشتر برای ریکاردو ساپینتو شرح دهند و ریکاردو ساپینتو دیگر باید بداند این رفتارها در فوتبال ایران واکنش خوبی نخواهد داشت و بهتر است تجدیدنظر کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منصور رشیدی پیشکسوت استقلال درباره برتری 3 بر 2 تیم فوتبال استقلال مقابل مس کرمان در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت:

تا قبل از حواشی آخر بازی که منجر به اخراج ساپینتو شد، استقلال نبض بازی را در اختیار داشت و با حرکاتی که انجام می‌داد می‌توانست به سمت زدن گل‌های بیشتری برود. به اعتقاد من مهدی قایدی ستاره دو بازی اخیر استقلال بوده است و این تیم پیروزی‌هایش را مدیون این «بچه» هستند. قایدی پس از انتقادهای زیاد پیشکسوتان از جمله خودم که از او انتقاد می‌کردم، تلاش بیشتری کرد و توانست مثل گذشته شود.

وی در ادامه افزود:

اشتهای گلزنی استقلال خیلی خوب بود و اگر اتفاقات آخر بازی نمی‌افتاد شرایط جوری دیگری رقم می‌خورد نه اینکه به راحتی از روی ضربه ایستگاهی گل بخورد. متأسفانه نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که بازی به‌هم ریخت. کاری ندارم که رفتار نیمکت مس کرمان با ساپینتو چقدر بد بود، اما سرمربی استقلال باید خودش را بیشتر کنترل کند. او چندین جلسه در این فصل محروم بوده است و دیدیم در بازی با تراکتور تبریز در لیگ چقدر نبودنش به ضرر استقلال تمام شد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد:

کسانی که اطراف تیم هستند باید فرهنگ داوری و فوتبال ایران را بیشتر برای ریکاردو ساپینتو شرح دهند. داوران هم با کوچک‌ترین رفتار ساپینتو به سمت او می‌روند و کارت زرد نشان می‌دهند. ساپینتو دیگر باید بداند این رفتارها در فوتبال ایران واکنش خوبی نخواهد داشت و بهتر است تجدیدنظر کند.

رشیدی درباره اشتباه دوباره علیرضا رضایی روی گل اول مس تصریح کرد:

اشتباه اول او روی بی‌تجربگی بود و می‌توانست به درستی توپ را دفع کند. روی گل دوم، دروازه‌بان باید بداند که وقتی سمت راست خودش را می‌بندد باید یک بدن خالی بگذارد تا توپ را دفع کند. رضایی خیلی به سمت راست دروازه رفته بود و از روی ناآگاهی گل خورد. او در بازی با سپاهان هم اتباه فاحش داشت و مربیان باید بیشتر با او کار کنند.

وی در مورد کاهش فاصله امتیازی استقلال با صدر جدول گفت:

اگر روند استقلال مثل دو بازی اخیر باشد می‌تواند مدعی اصلی قهرمانی باشد.

منصور رشیدی پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *