بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بدشانسی ستاره آرژانتینی: دیبالا درگیر کمر درد شد

دوری احتمالی پائولو دیبالا از میادین به دلیل کمر درد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۲
پائولو دیبالا

پائولو دیبالا ستاره رم، از ناحیه کمر دچار مشکل شده و باید آزمایش‌های بیشتر برای مشخص شدن شرایط او انجام شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پائولو دیبالا ستاره رم، از ناحیه کمر دچار مشکل شده و باید آزمایش‌های بیشتر برای مشخص شدن شرایط او انجام شود.

به گزارش پارس فوتبال، رم شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ ایتالیا به مصاف امپولی رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی رسید.

دیبالا در دقیقه 30 این بازی از ناحیه کمر دچار مصدومیت شد و با وجود این که کادر پزشکی به ژوزه مورینیو اعلام کردند که او باید تعویض شود اما پس از چند دقیقه درمان در کنار زمین، خودش اصرار داشت که به میدان برگردد و بازی را ادامه دهد.

او تا دقیقه 70 همچنان در زمین حضور داشت و بالاخره در فاصله 20 دقیقه تا پایان وقت قانونی بازی بود که تعویض شد و مشخص بود که احساس دردی هم در ناحیه کمر و کشاله ران دارد.

پائولو دیبالا در حالی کنار زمین روی نیمکت نشسته بود که بسته یخ را روی کمرش گذاشته بود تا دردش را کمی کاهش دهد و به نظر می‌رسد که این موضوع ممکن است به معضلی جدی برای او تبدیل شود.

اسکای اسپورت ایتالیا شب گذشته خبر داده بود که این مصدومیت بیشتر به دلیل ضربه‌ای است که به کمر او وارد شده و مربوط به ماهیچه یا گرفتگی نیست اما آزمایش‌های بیشتری باید روی این بازیکن صورت بگیرد تا شرایط او کاملا مشخص شود.

کادر پزشکی رم هشدار داده است که مصدومیت از ناحیه کمر ممکن است پس از 24 تا 48 ساعت تشدید شود و این موضوع باعث نگرانی کادر فنی این تیم شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *