بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حرکت واکاشیزومایی گلر امپولی در برابر آاس رم + عکس

سیو دیدنی ویکاریو در برابر آ اس رم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۸
رم ؛ سیو دیدنی ویکاریو در برابر آ اس رم

دتریپل سیو، دروازه‌بان امپولی مقابل رم، را می‌توان از حالا کاندیدای اصلی دریافت جایزه سیو سال دانست

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم آ.اس رم دیشب موفق شد با کسب پیروزی دو بر صفر مقابل میهمان خود امپولی، 40امتیازی شده و موقتاً به رده سوم جدول رده‌بندی سری آ صعود کند. یکی از زیباترین صحنه‌های این بازی را دروازه‌بان تیم میهمان خلق کرد.

گولی‌یلمو ویکاریو دو گل از رم دریافت کرد، اما چهار سیو خوب هم مقابل این تیم داشت و در پایان نیز امتیاز خوبی از سایت‌های ارزیابی بازیکنان دریافت کرد. اوج کار او را در دقیقه 66 شاهد بودیم که در عرض چند لحظه، سه بار ناجی دروازه تیمش شد.

ویکاریو شوت روی پای بازیکن رم از داخل محوطه جریمه را با دو دست دور کرد و بلافاصله ریباند این توپ را با واکنشی دیگر مهار کرد؛ این پایان کار نبود و مهاجم رم در دهانه دروازه می‌رفت، ریباندِ ریباند را به گل تبدیل کند که گلر امپولی با حرکتی ماهرانه – چیزی شبیه حرکات واکاشی زوما در کارتون فوتبالیستا – مانع از باز شدن دروازه شد.

دروازه‌بان ایتالیایی امپولی در صحنه یادشده در حالی که تعادل خوبی هم نداشت و امکان مهار توپ با دست هم برایش فراهم نبود، پای چپ خود را مقابل توپی قرار داد که مهاجم رم در یک قدمی خط دروازه قصد داشت با ضربه سر آن را گل کند. تریپل سیو (سه سیو متوالی) گلر امپولی خیلی زود به یکی از سوژه های جذاب کاربران شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد. تصویر این سیو کنار صحنه‌های کارتون فوتبالیستا، از پرتکرارترین توئیت‌ها در ستایش حرکت ویکاریو است و به‌نظر می‌رسد که باید جایزه سیو سال را برای آن کنار بگذاریم.

رم ؛ سیو دیدنی ویکاریو در برابر آ اس رم رم ؛ سیو دیدنی ویکاریو در برابر آ اس رم

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *