بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آخرین وضعیت شاه ماهی استقلالی در لیگ برتر + جزئیات

کاوه رضایی در انتظار حکم کمیته تعیین وضعیت فوتبال

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۵
کاوه رضایی وضعیت نامشخصی در لیگ برتر دارد

ماجرای استقلال و کاوه رضایی پیچیده‌تر از قبل شده، حالا کمیته تعیین وضعیت باید حکم مهم خود را در این خصوص صادر کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کاوه رضایی پس از فسخ قرارداد خود با تراکتور در روز آخر نقل و انتقالات منتظر روشن شدن وضعیتش از سوی کمیته تعیین وضعیت است. او با باشگاه استقلال تفاهم‌نامه‌ای امضا کرده که در نیم فصل قرارداد خود را با تراکتور فسخ کند و به استقلال برگردد و اگر زیر این توافق بزند باید مبلغ 10 میلیارد تومان به باشگاه آبی‌پوش غرامت بدهد.

از سوی دیگر رضایی و مدیران پیشین استقلال مدعی‌اند در قرارداد او با تراکتور بندی وجود دارد که طبق آن باید نیم فصل قرارداد خود را فسخ کند و به استقلال برگردد.

چند روز قبل رضایی به همراه وکیل خود در کمیته تعیین وضعیت حضور یافتند و مستندات خود را ارائه کردند. همچنین مدیران باشگاه تراکتور هم توضیحات خود را ارائه کرده‌اند.

در چنین شرایطی کاوه رضایی و دو باشگاه تراکتور و استقلال منتظر حکمی هستند که به سود هرکس باشد، جنجالی می‌شود. اگر کمیته تعیین وضعیت رای به آن بدهد که کاوه رضایی باید به تراکتور برود، احتمالا صدای مسئولان استقلال به خاطر ماجرای غرامت 10 میلیارد تومانی در خواهد آمد. همچنین اگر کمیته تعیین وضعیت کاوه را ملزم به حضور در استقلال کند، آن‌وقت دو ماجرای عجیب پیش می‌آید؛ یکی اعتراض تراکتور به این حکم و دیگری حضور یا عدم حضور رضایی در لیست استقلال. استقلال فقط یک جای خالی در لیست خود دارد و اگر کاوه را نخواهد، باید 10 میلیارد تومان به وی غرامت بدهد!

باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی پیش می‌آید و در نهایت کاوه رضایی استقلالی خواهد شد یا اینکه مجبور است به جمع شاگردان پاکو خمس برگردد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *