بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار جدی ژاوی به بارسایی ها

ژاوی : بارسلونا مدعی شماره یک قهرمانی نیست

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۸
ژاوی

ژاوی معتقد است با وجود اختلاف پنج امتیازی نسبت به رئال مادرید، بارسلونا شانس اول قهرمانی در رقابت های لالیگا نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ژاوی معتقد است با وجود اختلاف پنج امتیازی نسبت به رئال مادرید، بارسلونا شانس اول قهرمانی نیست.

به گزارش پارس فوتبال، فردا در حساس ترین بازی هفته 20 لالیگا بارسلونا در نوکمپ میزبان سویاست. بارسا با پنج امتیاز بیشتر از رئال صدرنشین است و برای حفظ این فاصله فردا نباید در خانه امتیاز از دست بدهد.

ژاوی در نشست خبری این بازی گفت:

حریفی دشوار پیش رو داریم و درست است که در رده سیزدهم قرار دارند ولی خورخه سامپائولی از زمانی که وارد سویا شده توانسته تیمی متحد و جنگنده درست کند. تیم‌های او بسیار خوب پرس می کنند و از لحاظ بدنی در سطح بالایی هستند. سویا الان مثل یک تیم شورشی است و می‌خواهد فردا برابر ما خودش را ثابت کند. این بازی برای سویا حیثیتی است و ما قطعا به هواداران نیاز داریم. بازی در نوکمپ است و انتظار دارم هواداران به خوبی از ما حمایت کنند. این دیدار آزمونی خوب برای ماست و باید سه امتیازش را هر طور شده کسب کنیم.

ژاوی در مورد بازی با چهار هافبک گفت:

بازی با هیچ سیستمی به ما آرامش کامل در زمین نمی‌دهد. شاید با چهار هافبک توپ‌های کمتری از دست بدهیم و تیم منسجم‌تر باشد ولی همه چیز در زمین به فرم و کیفیت بازیکنان بستگی دارد. هر اندازه توپ کمتری از دست بدهیم، راحت تر بازی خواهیم کرد. ما همان تیم سال گذشته ایم و به همان سبک بازی می کنیم ولی تنها تفاوت در این است که حالا به بلوغ تیمی رسیده ایم.

تمدید قرارداد بوسکتس:

تصمیم نهایی با خودش است. سرخیو این حق را دارد که در مورد آینده اش تصمیم بگیرد. او بازیکن بسیار مهمی برای بارسلوناست و البته که دوست دارم بماند. اگر تمدید کند، بسیار خوشحال خواهم شد.

کسب 50 امتیاز در نیم فصل اول:

اینکه از کجا به این شرایط رسیده ایم، بسیار باارزش است. ما فصل قبل مشکلات زیادی داشتیم و نتوانستیم در نیم فصل امتیازات زیادی کسب کنیم ولی حالا 50 امتیازی هستیم. از سبک بازی ما انتقاد می‌کنند ولی از هواداران گرفته تا بازیکنان شور اشتیاق زیادی دارند و همین برای من کافی است. این انتقادات زمانی که من بازی می‌کردم نیز وجود داشت.

رضایت از تیم:

در پایان فصل باید قضاوت کرد ولی الان در بهترین فرم هستیم و من کاملا از تیم راضی هستم. در برخی بازی‌ها عالی بوده‌ایم و در برخی نیز خوب کار نکرده ایم اما در مجموع تیم، راضی کننده کار کرده است. اخیرا سوپرجام را بردیم و با پنج امتیاز اختلاف نسبت به رئال در صدر قرار داریم. باید به همین روند ادامه داد.

شرایط روحی تیم:

با بازیکنان حرف زده ام و گفته‌ام که سوپرجام را فراموش کنند. قهرمان شدیم و تمام شد. حالا باید در لالیگا، لیگ اروپا و کوپا دل ری به روند پیروزی‌ها ادامه دهیم. شرایط روحی تیم را خوب می بینم و جو تیم واقعا عالی است.

خطاهای عامدانه روی وینیسیوس:

سبک بازی وینیسیوس، نیمار و دمبله مشابه است و در یک به یک‌ها عالی هستند. در طول بازی طبیعی است که روی آن‌ها بیشتر خطا کنند. وینیسیوس در هر بازی شانس‌های گلزنی زیادی خلق می‌کند و بسیار تحت فشار مدافعان قرار می‌گیرد. اگر خطایی صورت بگیرد، داور باید تصمیم بگیرد و از این دسته بازیکنان محافظت کند.

بالاتر از رئال در صدر جدول:

خودمان را شانس اول قهرمانی نمی‌دانم. ما با مدافع عنوان قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان رقابت می‌کنیم و تا روز پایانی برای کسب قهرمانی مبارزه خواهیم کرد. رئال در پنج امتیازی ما قرار دارد ولی این تیم را قدرتمند و باانگیزه می‌بینم. هیچ چیز تمام شده نیست و تا پایان فصل هفته‌های زیادی باقی مانده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *