بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آخرین واکنش درباره ادعای جنجالی یحیی گل‌محمدی

حضور یحیی گل‌محمدی با تیم امید پرسپولیس در لیگ برتر در اعتراض به اشتباهات داوری

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۲:۴۶
یحیی گل‌محمدی

بعد از اتفاقات دیدار مقابل آلومینیوم اراک، یحیی گل‌محمدی در اعتراض به اشتباهات داوری اعلام کرد که در ادامه فصل با تیم امید برابر رقبا قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از اتفاقات دیدار مقابل آلومینیوم اراک، یحیی گل‌محمدی در اعتراض به اشتباهات داوری اعلام کرد که در ادامه فصل با تیم امید برابر رقبا قرار خواهد گرفت.

به گزارش پارس فوتبال، یحیی گل‌محمدی که بابت از دست رفتن چهار امتیاز تیمش طی دو بازی اخیر به‌شدت عصبانی بود، با اعتراضات تند خود نسبت به کمیته داوران و فدراسیون فوتبال به این موضوع واکنش نشان داد.

گل‌محمدی در بخشی از اعتراضات خود مدعی شد که به واسطه اعتراض به این موضوع طی هفته آتی و در جدال با نفت آبادان با تیم امید برابر حریف حاضر خواهد شد.

او برای نشان دادن تصمیم قاطع خود در این زمینه، در اولین تمرین بعد از دیدار با آلومینیوم از نفرات تیم امید خود برای حضور در تمرینات دعوت کرد و آنها را زیر نظر گرفت.

اما اکنون محمد محمدی معاون باشگاه پرسپولیس ضمن احساسی خواندن این صحبت‌ها که ناشی از عصبانیت سرمربی تیمش بابت اتفاقات داوری چند هفته اخیر بوده، اعلام کرد که نفرات امید باشگاه طی تمرینات دیگر بازیکنان را همراهی می‌کنند اما اینکه برابر نفت آبادان به‌طور کامل از حضور آنها استفاده شود، بعید و شاید هم امکان‌ناپذیر باشد.

معاون باشگاه پرسپولیس نیز ضمن حمایت از سرمربی تیمش از کمیته داوران و فدراسیون فوتبال درخواست کرد، توجه بیشتری به موضوع قضاوت‌های صورت‌گرفته داشته باشند تا حقی از تیمی ضایع نشود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *