بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تلاش‌ها جواب داد: بازوبند کاپیتانی فرانسه برای امباپه

کیلیان امباپه کاپیتان قطعی تیم ملی فرانسه در یورو 2024

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۳
کیلیان امباپه کاپیتان قطعی تیم ملی فرانسه در یورو 2024

کیلیان امباپه ستاره پاری سن ژرمن، قرار است بازوبند کاپیتانی تیم ملی فرانسه را به بازو ببندد. این اتفاق پس از خداحافظی لوریس و واران رخ داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کیلیان امباپه ستاره پاری سن ژرمن، قرار است بازوبند کاپیتانی تیم ملی فرانسه را به بازو ببندد.

به گزارش پارس فوتبال، خداحافظی هوگو لوریس از تیم ملی فرانسه پس از پایان جام جهانی 2022 قطر باعث شد که این تیم در حال حاضر کاپیتانی نداشته باشد.

این در حالی است که پیش از این کریم بنزما هم اعلام کرده بود که دیگر پیراهن تیم ملی کشورش را بر تن نخواهد کرد و از سوی دیگر، رافائل واران هم تصمیم گرفت که به دوران حضورش در این تیم پایان دهد.

به این ترتیب بسیاری از رسانه‌های فرانسوی روز گذشته اعلام کردند که حالا امباپه گزینه اصلی برای بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی فرانسه خواهد بود و این احتمال وجود دارد که فدراسیون فوتبال فرانسه به زودی اعلام کند که از این به بعد او این وظیفه را در غیاب بازیکنان بزرگی مانند لوریس، بنزما و واران برعهده خواهد داشت.

این ستاره پاری سن ژرمن پیش از این نقش مهمی را در قهرمانی تیم ملی کشورش در جام جهانی 2018 ایفا کرده بود و در جام جهانی 2022 نیز مهره کلیدی دیدیه دشان برای صعود به دیدار فینال بود. هرچند آنها علیرغم هت تریک امباپه در فینال برابر آرژانتین پیروز نشدند.

کیلیان امباپه پیش از این نشان داده بود که علاقه زیادی به بستن بازوبند کاپیتانی دارد و برای رسیدن به آن تلاش خواهد کرد. پاری سن ژرمن هم اخیرا او را به عنوان کاپیتان دوم انتخاب کرده بود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *