بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تولدی که به کام هاشمی نسب تلخ شد

شکست تلخ فولاد برابر تراکتور در نخستین روزهای 50 سالگی مهدی هاشمی‌نسب

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۵
شکست تلخ فولاد برابر تراکتور در نخستین روزهای 50 سالگی مهدی هاشمی‌نسب

مهدی هاشمی‌نسب در نخستین روزهای 50 سالگی با شکستی تلخ از تبریز به اهواز برگشت. فولاد با گل دقایق پایانی مغلوب تراکتور شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی هاشمی‌نسب در نخستین روزهای 50 سالگی با شکستی تلخ از تبریز به اهواز برگشت.

به گزارش پارس فوتبال، بازی با پرسپولیس، مثل همیشه، جنجال‌های زیادی را برای مهدی هاشمی‌نسب به همراه داشت. بعد از اخراج نکونام، سرمربی فولاد او را به کنفرانس مطبوعاتی فرستاد و هاشمی‌نسب نیز با اظهاراتی تند به حواشی بازی پرداخت و پاسخ یحیی گل‌محمدی را هم داد.

با این حال پیروزی مقابل پرسپولیس، باعث شد تا هاشمی‌نسب روزهای خوبی را پشت سر بگذارد و با لبخند پای به جدال یادگار امام بگذارد اما در این بازی، هیچ چیز بر وفق مراد او پیش نرفت.

نکته جالب اینکه در پایان این بازی، برخلاف بازی پرسپولیس، نکونام هاشمی‌نسب را به نشست نفرستاد و مهدی رجبی ماموریت پاسخ به رسانه‌ها را پیدا کرد تا مشخص شود انتخاب او برای بازی پرسپولیس، حرکتی معنادار بوده است.

هاشمی‌نسب که چند روز شمع 50 سالگی خود را فوت کرد، چهره جنجالی فوتبال ایران است و حضورش در هر شهری، توجهات را به خود جلب می‌کند. البته همچنان جنجالی‌ترین بازی برای او بازی با پرسپولیس خواهد بود.

او در حاشیه بازی تراکتور برخورد صمیمانه‌ای با کادر تراکتوری‌ها داشت و به خصوص با محمد نصرتی خوش و بش گرمی کرد و سپس به سراغ تمرین گرم کردن تیمش رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *