بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ببینید ؛ توجیه عجیب ستاره استقلال درباره توهین ساپنیتو به نیمکت مس کرمان + سند

عارف غلامی مدافع استقلال : روی نیمکت استقلال خیلی حساس شده‌اند و هر هفته اذیت می‌کنند

نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۹:۰۰


مدافع میانی تازه از بند مصدومیت رهاشده استقلال پس از پیروزی پراهمیت برابر مس کرمان به نمایندگی از مجموعه تیم درباره موضوعات مختلف صحبت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عارف غلامی که پس از مدت‌ها بار دیگر در ترکیب اصلی استقلال مقابل مس کرمان قرار گرفت و تیمش موفق به ثبت پیروزی 3 بر 2 مقابل شاگردان حسین‌خانی شد، در پایان مسابقه و درحالی‌که قصد داشت به اتوبوس استقلال وارد شود، مقابل خبرنگارانی که از او درخواست مصاحبه داشتند، ایستاد و ضمن انتقاد بابت در نظر نگرفتن میکسدزون خبری برای ورزشگاه باهنر کرمان، اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد:

خسته نباشید به شما بابت پوشش بازی. می‌بینم برای شما در این سرما هم فضایی در نظر نگرفته‌اند.

غلامی سپس با اشاره به اینکه صحبت‌هایی را برای گفتن در نظر گرفته، از خبرنگاران خواست اگر جواب سؤالاتشان را نگرفتند، در پایان حرف‌هایش از او بپرسند. مدافع استقلال سپس به زلزه خوی اشاره کرد و توضیح داد:

اول صحبت‌هایم می‌خواهم درباره زلزله خوی صحبت کنم. تسلیت می‌گویم به خانواده‌هایی که عزیزانشان را از دست داده‌اند. این صحبت‌ها از طرف کل تیم است و با تمام بچه‌ها هماهنگ شده است. ما را در غم خودشان شریک بدانند. طی این هفته به امید خدا بچه‌ها و مجموعه باشگاه هر موردی که نیاز است، مالی و… از سوی باشگاه برای مردم خوی ارسال خواهد شد.

عارف غلامی سپس درباره دیدار برابر مس کرمان گفت:

خدا را شکر دو بازی پشت هم داشتیم و نتیجه دلخواه راگرفتیم. هدفی برای تیم مشخص کردیم و امیدوارم بتوانیم در پایان فصل به آن برسیم. ما از ابتدای فصل با بچه‌ها تصمیم گرفته بودیم درباره مسائل حاشیه‌ای دور و بر تیم و مسائل بازی‌ها صحبت نکنیم و روی بازی‌ها تمرکز کنیم. ولی متاسفانه هفته به هفته مانند اتفاقاتی که در نیم فصل اول رخ داد و استقلال از داوری ضربه بسیار زیادی خورد، این مسائل ادامه پیدا کرده است. نمی‌خواهم از داوران عزیز انتقاد کنم، چون آنها هم زحمت خودشان را می‌کشند، اما یک جاهایی به ویژه در نیم فصل دوم یک سوت اشتباه می‌‎تواند سرنوشت یک تیم را عوض کند. امروز دیدید. دو صحنه را دیدید که کاملا پنالتی بود و بعد از بازی در گوشی دیدیم. نمی‌دانم چرا این اتفاقات از اول فصل تا الان بیشترینش برای استقلال رخ داده است. بازی در دقایق آخر حساسیت بالایی داشت و امکان داشت همین تک صحنه‌ها روی نتیجه بازی تاثیر بگذارد.»

او سپس درباره حواشی رخ داده در دقایق پایانی مسابقه اینطور پاسخ داد:

 «فکر می‌کنم خیلی روی نیمکت ما حساس شده‌اند. هر هفته اذیت می‌کنند و اتفاقات عجیب و غریب رخ می‌دهد. حالا مربی ما یک حالت هیجانی دارد و مورد احترام هم هست، خیلی‌ها هم این‌طور هستند. حالا یک مربی هم مانند آقای نویدکیا آرام است؛ ولی مربی ما هیجانات بیشتری دارد. فکر نمی‌کنم این چیز خیلی خوبی باشد که زوم بشوند و هر هفته خبر و فیلم بگیرند.»


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *