بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خرید بازیکن 55 ساله صدای هواداران را درآورد !

انتقاد هواداران اولیورنسه از خرید کازویوشی میورا ۵۵ ساله

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۶
میورا ؛ انتقاد هواداران اولیورنسه از خرید کازویوشی میورا ۵۵ ساله

هواداران اولیورنسه پرتغال از جذب کازویوشی میورا ۵۵ ساله ابراز ناراحتی کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از بیلد، کازویوشی میورا به فوتبال خود در پرتغال ادامه خواهد داد. بازیکن ۵۵ ساله ژاپنی ملقب به “کینگ کازو” کشور خود را به مقصد باشگاهی که متعلق به مالکان یوکوهاماست، ترک کرد. با این حال خیلی‌ها به انتقاد از این بازیکن و اقدام او پرداختند.

اسطوره فوتبال ژاپن در سن ۵۵ سالگی به باشگاه دسته دومی اولیورنسه پرتغال پیوست. کینگ کازو فعالیت حرفه ای خود را در سن ۱۵ سالگی آغاز کرد. او در ایتالیا، کرواسی و استرالیا نیز بازی کرده است. او به عنوان یکی از موفق ترین بازیکنان بین المللی ژاپن شناخته می شود.

هواداران این باشگاه پرتغالی مشتاق خرید جدید خود نیستند. روزنامه اوجوگو نوشت که برخی هواداران احساس کردند بهتر است به بازیکنان جوان فرصت داده شود تا این بازیکن ۵۵ ساله.

این بازیکن ژاپنی در سال ۱۹۹۳ به عنوان بهترین بازیکن قاره آسیا انتخاب شد. او ۸۹ بار پیراهن تیم ملی ژاپن را برتن کرد که آخرین بازی ملی او به تاریخ ۶ ژوئن ۲۰۰۰ برمی‌گردد. کازویوشی میورا در بازی‌های ملی‌اش ۵۵ گل به ثمر رسانده است.

کازویوشی در پنج دهه مختلف – از دهه ۸۰ تا ۲۰۲۰ – به صورت حرفه‌ای بازی کرد و چهار سال پیش رکورد استنلی متیوز را به عنوان قدیمی‌ترین گلزن تاریخ شکست.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *