بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تارتار : هر بازی برای ما حکم فینال را دارد

تارتار : باید به بازی‌های خوب گذشته‌مان برگردیم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۰
تارتار : هر بازی برای ما حکم فینال را دارد

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: اگر استرس به خاطر نتایج چند هفته گذشته بر بازیکنان ما حاکم نبود می‌توانستیم بهتر عمل کنیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی تارتار بعد از تساوی بدون گل مقابل مس رفسنجان در نشست خبری اظهار داشت:

این بازی فقط گل کم داشت، سرعت بالایی داشت، دو تیم با برنامه بودند. مس تیم گردن کلفتی است و فشار زیادی به ما وارد کرد. بابت این تیم خوب به ربیعی تبریک می‌گویم نیمه اول کاملا ما را پرس کردند و تیم گردن کلفتی است. نیمه دوم با توجه به اینکه انرژی زیادی از دست داده بودند توانستیم در خلق موقعیت بهتر عمل کنیم. اگر استرس به خاطر نتایج چند هفته گذشته بر بازیکنان ما حاکم نبود می‌توانستیم بهتر عمل کنیم. مساوی هم می‌توانست عادلانه باشد.

وی افزود:

به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم و از بازیکنان تشکر کنم زیرا در شرایط سختی برگشتند و بعد از چند هفته ناکامی برگشتند و حالا باید تمرکزمان روی بازی آینده مان باشد هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و باید به بازی‌های خوب گذشته‌مان برگردیم.

سرمربی ذوب آهن در مورد جوانگرایی در تیم ، گفت:

دو بازیکن آکادمی باشگاه ذوب آهن امروز بازی می‌کردند. محمد حسین اسلامی که از فصل گذشته به تیم ما اضافه شده است و جلال مداحی بازیکن امیدمان است و نتوانستیم به تیم امید بدهیم زیرا نیازش داشتیم. و روی جوانان متمرکز هستیم. امیدها و جوانان را رصد می‌کنیم. هر جوان و خوب آینده دار را پیدا کنیم به آنها بها می‌دهیم.

تارتار افزود:

بعد از چند هفته ناکامی یک امتیاز ارزشمند را گرفتیم. مس رفسنجان از تیم‌های خوب است. ربیعی فوق العاده با تیم کار کرده است. این ما را به آینده امیدوار می‌کند. قرعه سختی به ماخورد و در نیم فصل اول هم 6 تساوی داشتیم و بعد به برد رسیدیم. بازی های سخت مان را پشت سر می‌گذاریم و از هفته آینده امیدوارم به برد برسیم.

وی در مورد تغییر داوران این مسابقه گفت:

از این مساله خودمان هم متعجب شدیم با شناختی که از افشاریان و همکاران شان دارم به سلامت شان شک ندارم. تارخ داور امروز هم قضاوت بدی نداشت گاهی در وضعیت مساوی صحنه‌ها هوای میزبان را داشت که طبیعی است و داوری در نتیجه بازی تاثیری نداشت. ولی تغییر داور را به حساب مصدومیت و بیماری داور دیگر می گذاریم. به کمیته داوران هم نامه زدیم. داوران قشر سالم و زحمت کش هستند و به کمیته داوران هم ایمان داریم. فکر نمی‌کنم مشکل خاصی بوده باشد.

تارتار در مورد مصدومان تیمش گفت:

سعید دوره نقاهتش را پشت سر می‌گذارد و مصدومیت رباط صلیبی زمان بر است. سلیمانی در غیاب سعید برای ما خوب کار کرده حتی شهرام سالاری، سلیمانی هم مصدوم بود و امروز دستمان در خط جلو بسته بود.

سرمربی ذوب آهن در مورد دعوت پسرش به تیم ملی ، گفت:

پسرم نفهمیدم کی فوتبالیست شد، خودش رفت تست داد و به پیکان رفت و بعد کاپیتان شد، همیشه اعتقادم این است که پدر و مادر نباید دنبال بچه شان بروند تا فوتبالیست شود. من نگاه پدرانه به او دارم اما کاری به فوتبالش ندارم اگر لیاقت، پشتکار و استعداد داشته باشد راهش را می رود و موفق شودخوشحالم به تیم ملی دعوت شده است و امیدوارم راهش را درست برود و من فقط به عنوان یک پدر می‌توانم نصحیتش کنم.

دسته بندی ها : اخبار داغ , لیگ برتر
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *