بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار جدی اسطوره استقلال به سرمربی آبی ها

محمد نوری : استقلال باید مراقب ضدحملات مس کرمان باشد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۵
محمد نوری پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

محمد نوری پیشکسوت استقلال گفت : آبی‌پوشان قطعاً امروز بازی سختی را مقابل مس کرمان خواهند داشت مس با حسین‌خانی عملکرد خوبی نشان داده و باید مراقب ضد حملات آن‌ها باشیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد نوری پیشکسوت استقلال در خصوص دیدار استقلال مقابل مس کرمان در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت:

آبی‌پوشان قطعاً امروز بازی سختی را مقابل مس کرمان خواهند داشت مس با حسین‌خانی عملکرد خوبی نشان داده و باید مراقب ضد حملات آن‌ها باشیم.

وی افزود:

استقلال مقابل ملوان بازی بسیار خوب و با برنامه‌ای به نمایش گذاشت. شاگردان ساپینتو به خوبی تیم ملوان را آنالیز کرده بودند و روی ضد حملات بیشترین بهره را بردند و خداراشکر یک پیروزی مهم و با ارزش را به دست آوردند. این برد باعث خواهد شد تا امروز استقلال با انرژی و روحیه مضاعف به مصاف مس کرمان برود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با عملکرد بازیکنان استقلال تصریح کرد:

شاگردان ساپینتو مقابل ملوان نمره قبولی گرفتند. سعید مهری به روزهای خوب خودش بازگشته و قطعا می‌تواند امروز هم به مانند بازی با ملوان عملکرد درخشان خود را ادامه دهد. خط دفاعی استقلال به مراتب بهتر می‌شود و علیرضا رضایی هم کم کم به جو ورزشگاه عادت می‌کند و مطمئنا می‌تواند مقابل مس نیز دروازه خود را بسته نگه می‌دارد.

نوری در پایان درباره نقل و انتقالات باشگاه استقلال خاطرنشان کرد:

باشگاه باید رسیدگی کند؛ بسیاری از تیم‌ها در نقل و انتقالات مثبت عمل کردند و نقاط ضعف تیمشان را پوشش دادند. فتح‌الله زاده مدیر بادانش و باتجربه‌ای است و باید مشکلات تیم را به خوبی حل کند. استقلال برای قهرمانی نیاز به تقویت دارد و نمی‌شود انتظار داشت بدون بازیساز حرفه‌ای به قهرمانی برسیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *