بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رویکرد کمیته انضباطی در مورد بازی جنجالی مشخص شد

احضار مدیران پرسپولیس و فولاد به کمیته انضباطی پس از حواشی دیدار دو تیم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۳
کمیته انضباطی

بلافاصله بعد از پایان بازی فولاد و پرسپولیس در هفته هیجدهم بازی ها کمیته انضباطی مدیران و سرپرستان دو تیم را به فدراسیون فوتبال دعوت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بلافاصله بعد از پایان بازی فولاد و پرسپولیس در هفته هیجدهم بازی ها کمیته انضباطی مدیران و سرپرستان دو تیم را به فدراسیون فوتبال دعوت کرد.

به گزارش پارس فوتبال، در خبر تنظیم شده از سوی سایت فدراسیون فوتبال این چنین آمده است: با اعلام کمیته انضباطی، رضا درویش و افشین پیروانی، مدیرعامل باشگاه و سرپرست تیم پرسپولیس به همراه حمیدرضا رادکیا سرپرست مدیرعاملی باشگاه و محمد علوی سرپرست تیم فولاد خوزستان جهت ادای پاره ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهند یافت.

مصاف فولاد – پرسپولیس در هفته هفدهم بازی جنجالی از آب در آمد. مسابقه ای که در نهایت با حساب یک بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید. در پایان این بازی ابتدا مصاحبه یحیی گل محمدی جنجال ها را به بیرون بازی کشید، جایی که گفت این فوتبال نبود بلکه لجن بازی بود و در ادامه استوری جواد نکونام آتش حاشیه ها را شعله ور کرد و موجب شکایت باشگاه پرسپولیس از سرمربی تیم فولاد شد. سرمربیان دو تیم در بطن حاشیه ها بودند اما کمیته انضباطی مدیران عامل و سرپرستان دو تیم را به فدراسیون فوتبال دعوت کرد و این بدین معنی است که قصد دارد دو تیم را در ادامه مسابقات دعوت به آرامش کند. شاید به این دلیل که تصمیمات انضباطی از سوی داور در زمین مسابقه گرفته شد. جایی که جواد نکونام از سوی داور بازی اخراج شد و احتمالا مصاحبه یحیی گل محمدی هم به پای ناراحتی از شکست و شاید هم تصمیمات اشتباه داور گذاشته می شود. البته یحیی گل محمدی دیروز هم بعد از دو امتیازی که در دیدار با آلومینیوم اراک از دست داد، مصاحبه تندی انجام داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *