بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تمجید ژاوی از ستاره های بارسا ؛ نمایشی عالی

ژاوی : این یکی از بهترین بازی‌های بارسا بود

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۵
ژاوی

ژاوی سرمربی بارسلونا، از نمایشی که تیمش در دیدار برابر رئال بتیس ارائه کرد بسیار راضی است و از شاگردانش تمجید کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ژاوی سرمربی بارسلونا، از نمایشی که تیمش در دیدار برابر رئال بتیس ارائه کرد بسیار راضی است.

به گزارش پارس فوتبال، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‎‌های هفته هفدهم لالیگا به مصاف رئال بتیس رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-2 شکست دهد.

رافینیا در دقیقه 65 گل اول این تیم را وارد دروازه حریف کرد و روبرت لواندوفسکی در دقیقه 80 حساب کار را 0-2 کرد. تک گل بتیس در این بازی نیز روی اشتباه ژول کنده و توسط همین بازیکن به ثمر رسید.

ژاوی پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:

ما بازی بسیار خوبی داشتیم. این بازی واقعا عالی بود. ما توانستیم توپ را به خوبی از بتیس بگیریم و همین یکی از نکات کلیدی این بازی برای پیروزی ما بود. من واقعا از نتیجه و از عملکرد بازیکنانم خوشحال هستم. به نسبت بازی برابر خیرونا بسیار پیشرفت کرده بودیم. حالا صدرنشین هستیم. تلاش‌های ما جواب داده است. فکر می‌کنم این یکی از بهترین بازی‌های بارسا در طول این فصل بود. واقعا از بازیکنانم راضی هستم.

سرمربی بارسلونا درباره تعادلی که در تیمش ایجاد شده اظهار داشت:

این برای ما نکته مهمی است. ما باید سعی کنیم همین روند را در نیم فصل دوم هم ادامه دهیم. در حال حاضر در مسیر درستی قرار داریم، اما 19 بازی دیگر باقی مانده است. آمارهای این تیم فوق‌العاده بوده است.

او با اشاره به تعویض‌هایی که در این بازی انجام داد اضافه کرد:

من واقعا راضی بودم. پویایی کافی را داشتیم. در کناره‌ها و وسط زمین عالی بودیم. تعویض کردن واقعا دشوار بود، اما این کار را برای خستگی بازیکنان انجام دادیم و دلیل این کار عملکرد آن‌ها نبود. ما در حال حاضر عطش بسیاری برای موفقیت داریم.

این مربی کاتالان درباره مقایسه پدری و اینیستا گفت:

اگر قرار بود آن‌ها را مقایسه کنیم، اینیستا حتما برنده می‌شد، اما بازیکنان کمی مانند پدری هستند. او استعداد اینیستا را دارد، بازیکنی که از نظر من بزرگ‌ترین استعدادی بود که در فوتبال اسپانیا دیدم. پدری هم شباهت زیادی به او دارد. سطح بازی او بسیار بالا است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *