بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

طعنه سنگین رومنیگه به منچسترسیتی و پاری سن ژرمن

رومنیگه : هیچ تیمی نمی‌تواند قهرمانی چمپیونزلیگ را با پول بخرد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۹:۱۵
بایرن مونیخ ؛ رومنیگه : هیچ تیمی نمی‌تواند قهرمانی چمپیونزلیگ را با پول بخرد

کارل هاینتس رومنیگه، مدیر سابق بایرن مونیخ، درباره سیاست همیشگی این باشگاه در نقل و انتقالات صحبت کرده و می‌گوید با پول نمی‌توان قهرمانی در چمپیونزلیگ را خرید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بایرن مونیخ تا پیش از فصل جاری 10 فصل پیاپی قهرمان بوندس‌لیگا بود و در تمام این سال‌ها عملا در بوندس‌لیگا با هیچ رقیب جدی‌ای مواجه نشده بود. این برتری مطلق بایرن به جز عوامل ورزشی به فاکتورهای مالی هم وابسته است.

در بخش اعظم سال‌های ابرقدرتی بایرن در فوتبال آلمان کارل هاینتس رومنیگه و اولی هوینس مدیریت باشگاه را به عهده داشتند. رومنیگه امروز در یک مصاحبه برای اولین بار از سیاست نقل و انتقالاتی بایرن یاد کرده و می‌گوید در باشگاه از این سیاست به عنوان سیاست آهنین نقل و انتقالات یاد می‌شود که یکی از علت‌های اصلی موفقیت‌های مونیخ بوده است.

رومنیگه با اشاره به اینکه بایرن تنها باشگاه ثروتمند آلمان نیست و تیم‌هایی مثل دورتموند و لایپزیش هم در قدرت اقتصادی چیزی کمتر از بایرن ندارند، می‌گوید تفاوت‌های ویژه بایرن مونیخ باعث شده این باشگاه در فوتبال آلمان باشگاهی ویژه باشد. او در مصاحبه امروزش گفت:

“این باشگاه‌ها فلسفه متفاوتی دارند. بایرن مونیخ اگر ستاره‌ای مثل بلینگام و انکونکو داشته باشد، او را هرگز نخواهد فروخت”.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت:

“ما همیشه یک سیاست آهنین نقل و انتقالاتی داشتیم. بازیکنی که حضورش برای تیم ضروری است به هر قیمتی باید بماند. حتی اگر لازم باشد حسابی خرج کنیم. مثلا در سال 2008 دو پیشنهاد بزرگ برای فرانک ریبری گرفتیم، یکی از اسپانیا و یکی از انگلیس. من و اولی هوینس به دیدار ربیری رفتیم و گفتیم هر کاری بکنی باید پیش ما بمانی. برای اینکه راضی‌ات کنیم، پیشنهادی برای تمدید به تو می‌دهیم که نتوانی ردش کنی”.

رومنیگه در ادامه صحبت‌هایش به باشگاه‌های بزرگ اروپایی مثل منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن طعنه زد و گفت لیگ قهرمانان را نمی‌توان با پول خرید و به قهرمانی رسید. او گفت:

“هیچ تیمی نمی‌تواند قهرمانی چمپیونزلیگ را با پول بخرد. باشگاه‌هایی مثل منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن قدرت اقتصادی به مراتب بیشتری دارند، ولی بایرن مونیخ و رئال مادرید هستند که قهرمان چمپیونزلیگ می‌شوند”.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *