بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یک قرمز بحث‌برانگیز: جنجال بیرانوند و منصوریان

اخراج علیرضا بیرانوند در دیدار پرسپولیس و آلومینیوم به دلیل خطای خشن

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۳
اخراج علیرضا بیرانوند در دیدار پرسپولیس و آلومینیوم به دلیل خطای خشن

علیرضا بیرانوند با خروج خشن خود باعث شد تا منصوریان او را با کارت قرمز مواجه کند. حالا پرسپولیس برابر آلومینیوم 10 نفره شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا بیرانوند با خروج خشن خود باعث شد تا منصوریان او را با کارت قرمز مواجه کند.

به گزارش پارس فوتبال، در شرایطی که پرسپولیس در دقایق پایانی نیمه اول با حملات پردامنه خود به دنبال دستیابی به گل بود، یک ضدحمله سریع از سوی آلومینیومی‌ها باعث شد تا بیرانوند در خروج از دروازه مقابل زاپاتا مرتکب خطا شده و منصوریان او را با کارت قرمز مواجه کند.

این در حالی بود که ثانیه‌هایی قبل از این خطا و کارت قرمز، پرسپولیس در موقعیتی ایده آل در آستانه دستیابی به گل بود که تکل مدافع آلومینیوم مانع از به هدف رسیدن امید عالیشاه شده بود.

آلومینیومی‌ها روی برگشت همین صحنه و در موقعیتی ضدحمله با فرار از آفساید با بیرانوند تک به تک شد که باعث شد تا بیرانوند اقدام به خروج از دروازه کرده و به دنبال دفع توپ باشد. با این حال سرعت بالای زاپاتا و تغییر مسیر او باعث شد تا تکل بلند بیرانوند به این مهاجم کلمبیایی برخورد کرده و منصوریان بلافاصله با کارت قرمز خود به استقبال گلر ملی پوش پرسپولیس برود.

علیرضا بیرانوند با چهره ای بهت زده در ابتدا و در ادامه با اعتراض سریالی امیدوار بود که منصوریان را از تصمیم خود منصرف کند.

بیرانوند با اشاره به اینکه مدافعان تیمش به منطقه دروازه رسیده‌اند و زاپاتا در حالت تک به تک نبوده به دنبال منصرف کردن منصوریان بود و تلاش او اما در ادامه بی نتیجه ماند. این در حالی بود که بازیکنان و نیمکت نشینان پرسپولیس به شدت به دنبال این بودند تا مشخص کنند منصوریان در تصمیم خود مرتکب اشتباه شده است.

افشین پیروانی مدیر محبوب تیم پرسپولیس نیز بعد از اعتراضات ابتدایی خود، در ادامه به سمت دوربین فیلمبرداری کنار زمین رفته و با درخواست از فیلمبردار برای نمایش دوباره صحنه، بار دیگر روی اعتراض خود پافشاری کرده و مدعی شد که این تصمیم کاملا اشتباه بوده است. مدیر پرسپولیس به نظر می رسید ضمن اعتراض به صحنه خطای منجر به دریافت کارت قرمز، مدعی بود که زاپاتا پیش از تک به تک شدن با گلر ملی پوش تیمش، در منطقه آفساید نیز قرار داشته است.

در نهایت این اعتراضات راه به جایی نبرد و یحیی گل محمدی کاپیتان تیمش را از زمین بیرون کشید و احمد گوهری جانشین امید عالیشاه شد. گوهری در بدو حضور در زمین با حمایت هواداران مواجه شد تا با روحیه آماده این ماموریت سخت و 10 نفره شود. این در حالی بود که در سمت مقابل حسین پورحمیدی که با شیطنت‌های خود روی اعصاب هواداران و سکونشینان رفته بود، در این دقایق به شدت با شعار آنها مواجه شد و در اقدامی جالب در پاسخ به فحاشی آنها، به سمت آنها دست زد.

بیرانوند نیز در لحظه خروج از زمین به شدت از سوی هواداران تیمش مورد تشویق قرار گرفت. داور بازی نیز در لحظه سوت پایان بازی و در حال عبور از زمین برای حضور در رختکن در حلقه اعتراضی پرسپولیسی‌ها قرار گرفت و به شدت نیز از سوی سکونشینان مورد اعتراض قرار گرفت.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *