بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رسمی: انتقال رکورد شکن انزو فرناندز به چلسی

توافق چلسی و بنفیکا برای انتقال انزو فرناندز با قراردادی 8 ساله به لندن

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۳
انزو فرناندز

انزو فرناندز 22 ساله قراردادی هشت و نیم ساله با چلسی امضا خواهد کرد و به این ترتیب تا سال 2031 در استمفوردبریج خواهد ماند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه چلسی با انتقالی 131 میلیون دلاری، انزو فرناندز، هافبک آرژانتینی بنفیکا را به خدمت گرفت.

به گزارش پارس فوتبال، آبی‌های لندن که سخت به دنبال جذب این ستاره آرژانتینی بودند، سرانجام در آخرین دقایق بازار نقل و انتقالات ژانویه توانستند رضایت باشگاه پرتغالی را جلب کنند و به این ترتیب رکورد نقل و انتقالات فوتبال انگلیس که پیش از این متعلق به انتقال جک گریلیش از استون ویلا به منچسترسیتی بود، شکسته شد.

فرناندز 22 ساله قراردادی هشت و نیم ساله با چلسی امضا خواهد کرد و به این ترتیب تا سال 2031 در استمفوردبریج خواهد ماند.

این ملی‌پوش آرژانتینی در تابستان قبل، از ریورپلات به بنفیکا پیوست و اکنون حدود 30 میلیون از مبلغ انتقال او به باشگاه آرژانتینی می‌رسد.

انزو فرناندز یکی از ارکان اصلی قهرمانی آرژانتین در جام جهانی قطر بود و در پایان رقابت‌ها جایزه بهترین بازیکن جوان جام را از آن خود کرد و همین باعث شد تا باشگاه‌های بزرگی برای خرید او اقدام کنند و در نهایت این آبی‌های لندن بودند که توانستند او را به خدمت بگیرند.

چلسی در بازار نقل و انتقالات زمستانی پیش از نهایی کردن انتقال انزو فرناندز، 7 بازیکن دیگر به خدمت گرفته بود: میخایلو مودریک، بنو بادیاشیله، نونی مادوکه، مالو گوستو، آندری سانتوس، داوید داترو فوفانا و ژوائو فلیکس. به این ترتیب یکی از پر فعالیت‌ترین بازار زمستانی تاریخ این باشگاه در ژانویه 2023 رقم خورد.

آبی‌ها تا اینجای فصل در رتبه دهم جدول قرار دارند و مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا با چنین خریدهایی، پایان بهتری برای این فصل رقم بزنند.

چلسی در دیدار بعدی‌اش روز جمعه مقابل فولام قرار خواهد گرفت و احتمالا انزو فرناندز در این دیدار برای اولین بار با پیراهن این تیم به میدان می‌رود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *