بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش ناگلزمان به انتقادات شدید از بایرن

یولیان ناگلزمان : شروع دوباره بعد از جام جهانی آسان نیست

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۹:۵۵
یولیان ناگلزمان

یولیان ناگلزمان سرمربی بایرن مونیخ، به انتقادها از عملکرد ضعیف تیمش در بازی‌های اخیر پاسخ داد و جام جهانی را مهم‌ترین دلیل مشکلات این تیم دانست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یولیان ناگلزمان سرمربی بایرن مونیخ، به انتقادها از عملکرد ضعیف تیمش در بازی‌های اخیر پاسخ داد و جام جهانی را مهم‌ترین دلیل مشکلات این تیم دانست.

به گزارش پارس فوتبال، بایرن مونیخ امشب در جام حذفی آلمان به مصاف ماینتس می‌رود. دیداری خارج از خانه که در مرحله یک‌شانزدهم نهایی این رقابت‌ها برگزار می‌شود.

بایرن در حالی به مصاف ماینتس می‌رود که به دلیل عملکردش در بازی‌های بعد از جام جهانی با انتقادهای زیادی مواجه است. باواریایی‌ها در هر سه بازی خود، که از زمان شروع دوباره فصل انجام داده‌اند، قادر به پیروزی نبودند.

شاگردان یولیان ناگلزمان با سه تساوی مقابل لایپزیش و کلن و فرانکفورت، در حال حاضر در بوندس‌لیگا با اختلاف تنها یک امتیاز صدرنشین هستند و هر لحظه ممکن است صدر را به یونیون برلین واگذار کنند.

انتقال کانسلو از منچسترسیتی

این انتقال بعد از بازی مقابل فرانکفورت خیلی غیرمنتظره اتفاق افتاد. من حتی قبلا با او صحبت نکرده بودم. حسن صالح حمیدزیچ گفت فرصتی پیش آمده که باید از آن استفاده کنیم. البته من و حسن قبلا درباره او صحبت کرده بودیم. کانسلو می‌تواند در پست‌های زیادی بازی کند و یک دفاع کناری با خصلت به شدت تهاجمی است.

البته ترجیح می‌دهد در راست بازی کند تا چپ. قابلیت زیادی برای حرکت از جناحین به سمت مرکز دارد، شوت‌زن است و سانترهای خوبی ارسال می‌کند.

کانسلو فردا مقابل ماینتس از ابتدا بازی می‌کند؟

او از نظر بدنی آماده است و روی کاغذ می‌تواند بازی کند. هنوز مطمئن نیستم. ما بازیکنان آماده زیادی داریم. هنوز تصمیم نگرفته‌ام.

بازی فردا مقابل ماینتس

بازی بزرگی است و تنها برنده است که در جام می‌ماند. ما می‌خواهیم در جام حذفی ادامه بدهیم. هدف ما همیشه همین بوده است. چون بازی حذفی است انگیزه ما به شدت بالاست. و حدس می‌زنم تیم حریف هم با انگیزه زیادی جلوی ما بازی کند.

وضعیت مصدوم‌های بایرن مونیخ

گورتزکا به تیم برگشته است. کیمیش از ناحیه زانو درد دارد، ولی شرایطش بهتر است و می‌تواند بازی کند. زومر هم مشکلات عضلانی دارد، ولی می‌تواند بازی کند. اوپامکانو هم دیروز استراحت کرده و حالا در شرایط مساعدی به سر می‌برد و او هم فردا در اختیار ماست.

افت عملکرد بایرن مونیخ بعد از جام جهانی

قبلا چند بار گفته‌ام که ما می‌دانستیم تیم مشکلاتی دارد. حالا در تلاش هستیم تا با ایجاد بعضی تغییرات وضعیت را به حالت قبلی برگردانیم. در حال حاضر مشغول این کار هستیم. بعد از چنین جام جهانی‌ای دوباره از نو شروع کردن کار ساده‌ای نیست. ولی من خوش‌بینم و انتظار دارم فردا به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *