بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اسطوره رئال مادرید در راه رقیب استقلال و پرسپولیس ؛ خبر بد برای هواداران سرخابی

رونالدو موجب پیوستن سرخیو راموس به النصر شد

نویسنده : ParsFootball.Com خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۴۰

خبرنگار اسپانیایی از توافق کاپیتان سابق رئال مادرید با النصر عربستان خبر داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

انتقال کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی به النصر عربستان باعث شده تا بسیاری از بازیکنان سرشناس و پا به سن گذاشته علاقه‌مند برای رفتن به عربستان برای درآمدزایی بیشتر باشند. باشگاه النصر عربستان بعد از جذب کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی برای جذب دیگر ستارگان سرشناس فوتبال جهان دست به کار شد.

یکی از گزینه های باشگاه سعودی سرخیو راموس کاپیتان سابق رئال مادرید و مدافع کنونی پاری سن ژرمن بود. طبق اعلام خوزه فلیکس دیاز خبرگار اسپانیایی سرخیو راموس با باشگاه سعودی به توافق نهایی رسید.

طبق گزارش این خبرنگار قرارداد راموس با سعودی ها برای مدت دو سال خواهد بود. قرار است کاپیتان سابق رئال مادرید تابستان آینده راهی عربستان شود.

این مدافع باتجربه سال‌ها در رئال مادرید در کنار رونالدو بازی کرد. راموس رابطه نزدیکی به ابرستاره پرتغالی دارد به همین خاطر دوست دارد بار دیگر در کنارش بازی کند.

رونالدو با قراردادی دوساله و دستمزد سالیانه ۲۰۰ میلیون یورو به النصر منتقل شد تا به گران‌قمیت‌ترین بازیکن تاریخ تبدیل شود.

البته باشگاه النصر تنها به جذب رونالدو و راموس اکتفا نمی کند و بازیکنان سرشناس دیگری مثل مارکو رویس، ادن هازارد، لوکا مودریچ و کانته را زیرنظر دارد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *