بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

امید نورافکن و سپاهان ؛ آغاز یک عصر عاشقانه جدید + عکس

تمدید قرارداد امید نورافکن با سپاهان تا 3 سال دیگر برای فتح جام

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۵۴
امید نورافکن

با اعلام باشگاه سپاهان قرارداد امید نورافکن یکی از بازیکنان تاثیر گذار این تیم به مدت سه فصل دیگر تمدید شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با اعلام باشگاه سپاهان قرارداد امید نورافکن یکی از بازیکنان تاثیر گذار این تیم به مدت سه فصل دیگر تمدید شد.

به گزارش پارس فوتبال، امید نورافکن که همراهی تیم ملی جوانان در جام جهانی در سال 2017 را به عنوان کاپیتان در کارنامه دارد، در حالی راضی به تمدید قرارداد خود با سپاهان به مدت سه فصل دیگر شد که در صورت پایان قرارداد و عدم تمدید بدون شک با بهترین پیشنهادات برای بازی در دیگر تیم‌های مدعی مواجه می شد و یکی از این پیشنهادات می‌توانست، از سوی تیم سابقش یعنی استقلال باشد.

در سن 25 سالگی تجربیات مختلفی جز بازی در سپاهان در کارنامه امید نورافکن دیده می‌شود. علاوه بر بازی در تیم ملی جوانان در جام جهانی زیر 20 سال در سال 2017 امید پیراهن استقلال را برتن کرده و در مقطعی بعد از جدایی از استقلال راهی تیم شارلروآ شد. حال این تصمیم او را می توان یک تصمیم منطقی و سنجیده شمرد و البته نگاه حرفه ای سپاهان به این بازیکن هم قابل تحسین است. به این خاطر که امید نورافکن در مدتی که پیراهن تیم سپاهان را برتن کرده یکی از بازیکنان تاثیر گذار و حتی سرنوشت ساز این تیم بوده است. با وجود اینکه بازیکنی است که در خط دفاع بازی می کند. نمونه اش در بازی با نساجی او زننده تک گل تیم سپاهان بود که سه امتیاز ارزشمند برای این تیم به ارمغان آورد.

تمدید قرارداد بازیکنان تاثیر گذار از سوی باشگاه سپاهان ترکیب این تیم را در آینده دچار کمترین تغییر خواهد کرد و این یکی از بهترین اتفاقات برای تیم‌های مدعی است. اتفاقی که در سال‌های گذشته برای پرسپولیس رخ داد و یکی از دلایل اصلی 5 قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر هماهنگ شدن اعضای تیم به خاطر سال‌ها بازی در کنار هم بود. امید نورافکن در سپاهان یک ستاره و یک ستون است. او با حضور طولانی مدت در سپاهان و از همه مهمتر بازی با همه وجود برای تیم می‌‍رود که رفته رفته یادآور دوران حضور امید ابراهیمی در سپاهان باشد و حتی محرم نوید کیا. امید نورافکن با این تصمیم در حال تبدیل شدن به یک سپاهانی تمام عیار است.

امید نورافکن

امید نورافکن و ادامه حضور در سپاهان؛ این نشان می‌دهد بازیکن بزرگ برای رسیدن به همه خواسته های فنی اش به خصوص رسیدن به پیراهن تیم ملی نباید لزوما در استقلال و پرسپولیس توپ بزند و تیم های بزرگ دیگر از جمله سپاهان – تراکتور و … می‎‌‌تواند بازیکن را به خواسته‌های مالی و فنی اش برساند. مدافع چپ سپاهان که در اوج آمادگی شانس همراهی تیم ملی در جام جهانی 2022 را ازدست داد این‌روزها در یک شروع نو به دنبال قهرمانی در لیگ برتر به همراه سپاهان است و آنقدر در حملات تیمش پیشروی می‌کند تا با گل هایی که می زند خود و سپاهان را به قهرمانی نزدیک کند. امید به عنوان یک ستاره برای رسیدن به خواسته هایش تلاش می‌کند و حالا به این نتیجه رسیده که بازی در یک تیم مدعی بزرگ بهتر از تغییر پی در پی تیم است. امید نورافکن و سپاهان حالا با هم عجین شده اند و حال بی صبرانه منتظر است تا به همراه سپاهان جام بر بالای سر ببرد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *