بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیام خداحافظی کانسلو با سیتی: همیشه سیتیزن هستم! + عکس

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۶
ژوائو کانسلو

ژوائو کانسلو این فصل شرایط خوبی را در سیتی نداشت و در نهایت تصمیم گرفت که از این باشگاه جدا شود و به بایرن مونیخ بپیوندد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ژوائو کانسلو مدافع پرتغالی، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از منچسترسیتی خداحافظی کرد.

به گزارش پارس فوتبال، ژوائو کانسلو این فصل شرایط خوبی را در سیتی نداشت و در نهایت تصمیم گرفت که از این باشگاه جدا شود و به بایرن مونیخ بپیوندد.

این بازیکن امیدوار بود که فرصت بیشتری برای حضور در میدان پیدا کند، اما پپ گواردیولا گزینه‌های دیگری را به او ترجیح می‌داد و همین اتفاق باعث ایجاد درگیری و دلخوری بین این دو نفر شد.

تنش در سیتی پس از اعلام ترکیب این تیم برای بازی هفته گذشته برابر آرسنال به اوج رسید و این مدافع پرتغالی که به هیچ وجه از غیبتش در این دیدار راضی نبود از ژرژ مندس، مدیر برنامه‌اش، خواست که برای انتقالش به باشگاه دیگری تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات اقدام کند.

دو باشگاه بارسلونا و بایرن مونیخ خواهان جذب این بازیکن بودند، اما او در نهایت تصمیم گرفت که در ادامه این فصل پیراهن بایرن را به تن کند.

کانسلو که روز گذشته برای انجام آزمایش‌های پزشکی و امضای قرارداد وارد مونیخ شده بود، دقایقی قبل با انتشار پستی از هواداران سیتی خداحافظی کرد. او ویدیویی از لحظات خاطره‌‎انگیزی که با پیراهن این تیم پشت سر گذاشته بود را به اشتراک گذاشت و نوشت:

زمانی سیتیزن بودم، همیشه سیتیزن هستم! از شما ممنونم.

ژوائو کانسلو

گفته می‌شود که قرارداد این بازیکن با بایرن به صورت قرضی و تا پایان فصل خواهد بود و بند خرید 70 میلیون یورویی در پایان فصل هم در توافق بین دو باشگاه گنجانده شده است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *