بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پایان هیاهو در جاده آلمان – فرانسه ؛ بمب بزرگ خنثی شد

مخالفت سردار آزمون با پیشنهاد المپیک مارسی و ادامه حضور در بایرلورکوزن

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۳
سردار آزمون

سردار آزمون قصد دارد تا ادامه این فصل را با لباس بایر لورکوزن به میدان برود و پرونده حضور او مارسی بسته شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سردار آزمون قصد دارد تا ادامه این فصل را با لباس بایر لورکوزن به میدان برود و پرونده حضور او المپیک مارسی بسته شد.

به گزارش پارس فوتبال، شایعات پیرامون جدایی سردار آزمون از بایر لورکوزن در روزهای گذشته به اوج خود رسیده بود. ابتدا نشریه های ترکیه از علاقه گالاتاسرای به جذب این بازیکن ایرانی خبر دادند تا اینکه شب گذشته و با انتشار توییتی از سوی معروف ترین خبرنگار حوزه نقل و انتقالات، این اخبار رنگ و بوی جدی تری به خود گرفت.

فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی و فعال در بازار نقل و انتقالات فوتبال جهان، شب گذشته از علاقه المپیک مارسی به سردار خبر داد و مدعی شد که باشگاه المپیک مارسی مذاکرات خود را با تیم آلمانی بایر لورکوزن برای جذب سردار آزمون، مهاجم ملی پوش ایرانی آغاز کرده است.

حتی نشریه اکیپ فرانسه نیز در خبری از پیشنهاد حدودا 10 میلیون یورویی مارسی برای جذب سردار خبر داد. در آخرین ساعات بازار نقل و انتقالات، تیم فرانسوی به دنبال تقویت خط حمله خود است و به همین دلیل در تلاش بود تا آزمون را از لورکوزن به خدمت بگیرد.

اما حالا مشخص شد که پرونده پیوستن این مهاجم ایرانی به مارسی بسته شده است. سردار آزمون در مکالمه ای کوتاه که با خبرنگار ورزش سه داشت، اعلام کرد که انتقال او به المپیک مارسی منتفی شده و در لورکوزن می‌ماند.

بدین ترتیب، سردار به تمریناتش در بایر ادامه خواهد داد و خود را برای برگزاری دیدار حساس هفته نوزدهم بوندس لیگا که برابر آگزبورگ برگزار می شود، آماده خواهد کرد تا بدین شکل داستان انتقال زمستانی آزمون به فرانسه و حتی ترکیه منتفی شود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *