بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار ترسناک اسطوره پرسپولیس به یحیی گل محمدی

سهراب انتظاری : کادر فنی پرسپولیس باید چند پلن را در نظر بگیرد تا بتوانند خیلی راحت نتیجه بگیرند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۰:۰۳
سهراب انتظاری پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

سهراب انتظاری پیشکسوت پرسپولیس گفت : ممکن است خیلی از تیم‌ها با همین شیوه فولاد برابر پرسپولیس بازی کنند و من معتقدم که کادر فنی باید چند پلن را در نظر بگیرد تا اگر تیمی با این روش جلوی پرسپولیس بازی کرد شاگردان گل‌ محمدی بتوانند خیلی راحت موقعیت گل ایجاد کرده و نتیجه بگیرند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سهراب انتظاری پیشکسوت پرسپولیس درباره اتفاقات حاشیه‌ای دیدار فولاد خوزستان  و پرسپولیس اظهار داشت:

به نظر من این اتفاقات زیبنده فوتبال خوزستان نبود. از قدیم فوتبال استان خوزستان را به فوتبال برزیل تشبیه می‌کردند، ولی نمایشی که تیم جواد نکونام در این بازی داشت همه را کلافه کرده بود و این تیم با سبک خاص خودش دنبال پیروزی بود. من معتقدم که حتی این برد هواداران فولاد را هم خوشحال نکرد و انجام برخی حرکات باعث شد تا صحنه‌های زیبایی را در بازی شاهد نباشیم.

وی در ادامه همچنین خاطر نشان کرد:

فولادی‌ها جدا از زمین مسابقه در کنار نیمکت هم دنبال این بودند که تمرکز پرسپولیس را به‌هم بریزند و من فکر می‌کنم اگر بازیکنان و همچنین کادر فنی پرسپولیس صبورتر بودند این تیم می‌توانست در اهواز مساوی بگیرد، ولی این باخت چیزی از ارزش‌های پرسپولیس کم نمی‌کند و قطعاً شاگردان یحیی گل‌محمدی شکست در اهواز را جبران خواهند کرد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد:

من معتقدم فولاد در نیمه اول به خوبی پرسپولیس را آنالیز کرده و راه‌های نفوذ این تیم را بسته بود. در نیمه دوم هم پرسپولیس باب میل فولاد بازی کرد و می‌خواست فقط از توپ‌های بلند استفاده کند. من معتقدم بازیکنان پرسپولیس در نیمه دوم عجولانه بازی می‌کردند و اگر توپ را به کناره‌ها می‌بردند، با استفاده از سانتر از جناحین می‌توانستند موقعیت‌های بیشتری را روی دروازه فولاد به دست بیاورند.

انتظاری در پایان تصریح کرد:

ممکن است خیلی از تیم‌ها با همین شیوه فولاد برابر پرسپولیس بازی کنند و من معتقدم که کادر فنی باید چند پلن را در نظر بگیرد تا اگر تیمی با این روش جلوی پرسپولیس بازی کرد شاگردان گل‌محمدی بتوانند خیلی راحت موقعیت گل ایجاد کرده و نتیجه بگیرند. در مجموع باید بگویم که این شکست پرسپولیس را از مسیر خودش دور نخواهد کرد و پرسپولیس بدون شک مدعی اصلی قهرمانی در لیگ امسال است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *