بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استقلال به دنبال شکار ستاره جذاب پرسپولیسی + جزئیات

احتمال حضور علی علیپور در استقلال

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۸:۴۵
علی علیپور احتمال دارد راهی تیم استقلال بشود

باشگاه پرسپولیس به رغم حکم کمیته انضباطی، باشگاه پرسپولیس حاضر نیست طلب علی علیپور ستاره پیشین خودش را بپردازد و احتمال دارد این بازیکن راهی تیم استقلال بشود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه پرسپولیس به رغم حکم کمیته انضباطی، باشگاه پرسپولیس حاضر نیست طلب علی علیپور ستاره پیشین خودش را بپردازد.

به تازگی وکیل علی علیپور طی مصاحبه ای گفته است:

من نمی‌دانم مسئولان باشگاه پرسپولیس از کدام جلسات متعدد صحبت می‌کنند اما ما هر تلاشی که می‌توانستیم کردیم تا به مصالحه برسیم و مدیران باشگاه پرسپولیس بی توجهی کردند. از آقای رسول پناه و آقای صدری تا آقای درویش، ما هرطوری می‌شد پیام مصالحه را فرستادیم اما نتیجه نگرفتیم. مدیران باشگاه شماره تلفن من را داشتند اما دائم به صورت غیرمستقیم پیام می‌فرستادند. آبان ماه به دایی علی علیپور گفتند ساعت ۱۲ بیایید باشگاه و او هم به من گفت. من ساعت ۱۲:۰۳ رسیدم به باشگاه و یکی از مسئولان حقوقی باشگاه به من گفتند که دیر کردید. من گفتم سه دقیقه که مشکلی ندارد و حتی از این بابت عذرخواهی هم کردم و آنها گفتند نه قرار برای ساعت ۱۱ بوده است. من گفتم زیاد وقت آقای دوام را نمی‌گیرم اما گفتند نه ایشان دیگر زمان ندارند. من هم به یکی از مسئولان حقوقی که آنجا بود گفتم ما صد و بیست میلیون تخفیف می‌دهیم اما تا پایان سال ۱۴۰۱ پول را پرداخت کنید. او هم گفت خیلی پیشنهاد خوبی است و ما احتمالا موافقت می‌کنیم. اما دیگر هیچ جوابی ندادند و ما هم حکم قطعی گرفتیم. حالا که حکم داریم می‌گویند مصالحه، لابد می‌خواهید مصالحه کنید تا بدهی شهریور ۱۳۹۹ را دو سال بعد پرداخت کنید؟

داستان طلب علی علیپور به آخرین فصل قراردادش با پرسپولیس برمی‌گردد؛ جایی که او در توافق با باشگاه پرسپولیس، قرارداد خود را به حدود یک میلیارد و ششصد میلیون تومان افزایش داد. این البته رقمی است که با آپشن در دسترس مهاجم پرسپولیس بود و بعد از قهرمانی در لیگ برتر و رسیدن به حد نصاب تعداد بازی و گل به این رقم رسید.

اما مدیران باشگاه پرسپولیس حدود ۷۰۰ میلیون تومان از قرارداد او را پرداخت کردند تا علیپور برای دریافت ۹۰۰ میلیون تومان باقی‌مانده به سراغ مدیران باشگاه پرسپولیس برود. اما آنها به مهاجم پرسپولیس اعلام کردند که برای دریافت این رقم باید شکایت کند و بعد از صدور حکم، طلبش پرداخت می‌شود.

این در حالی است که کمیته استیناف حکم نهایی خود در پرونده شکایت علی علیپور از باشگاه پرسپولیس را صادر کرد که بر این اساس باشگاه سرخپوش پایتخت به پرداخت ۹۰۱ میلیون تومان جریمه محکوم شد. این در حالی است که مدیران حقوقی باشگاه پرسپولیس ادعا می‌کنند به دنبال مصالحه با مهاجم سابق این تیم بودند اما در نهایت توافق حاصل نشد؛ ادعایی که از سوی وکیل علیپور تکذیب می‌شود.

خون علی علیپور بابت این بی توجهی باشگاه پرسپولیس به جوش آمده و به شدت دلخور و ناراحت شده است. همچنین گفته می‌شود باشگاه استقلال که در نقل و انتقالات زمستانی نیم نگاهی به این ستاره پرسپولیسی داشت حالا با امیدواری بیشتری این ماجرا را دنبال می‌کند.

هر چند هدف علی علیپور ادامه ماجراجویی در لیگ پرتغال است اما دور از ذهن نیست اگر فصل آینده آقای گل سابق لیگ برتر به خاطر مشکلات به وجود آمده با باشگاه پرسپولیس، استقلالی شود!

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *