بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دفاع عجیب رئیس لالیگا از تهمت های داوری به رئال مادرید

خاویر تباس : داوران در اسپانیا هیچ کمکی به رئال نمی‌کنند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۸
خاویر تباس

خاویر تباس رئیس لالیگا، با اطمینان گفت که نه رئال مادرید و نه هیچ تیمی در فوتبال اسپانیا از حمایت داوران برخوردار نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خاویر تباس رئیس لالیگا، با اطمینان گفت که نه رئال مادرید و نه هیچ تیمی در فوتبال اسپانیا از حمایت داوران برخوردار نیست.

به گزارش پارس فوتبال، دربی مادرید در یک چهارم نهایی کوپا دل ری حواشی زیادی به دنبال داشت. رئال مادرید بازی را 3-1 برد در حالی که اتلتیکو اعتقاد داشت دنی سبایوس باید در نیمه دوم با دریافت کارت زرد دوم اخراج می شد. او در زمین ماند و رئال با زدن گل مساوی کار را به دو وقت اضافه کشاند. استفان ساویچ، مدافع اتلتیکو، در دقیقه 99 اخراج شد و روخی بلانکو بازی را 10 نفره 3-1 باخت و حذف شد.

خیل مارین، مدیر اجرایی اتلتیکو، چند روز پیش با انتشار بیانیه‌ای ادعا کرد که جو رسانه‌ای در اسپانیا به سود رئال است و این باعث می‌شود داوران تحت فشار قرار بگیرند. ایتورالده گونزالس، داور بازنشسته اسپانیایی، نیز اخیرا گفته بود که رئال بیشترین هوادار را در اسپانیا دارد که برای هر داوری قضاوت بازی رئال مثل برخورد به یک اتوبوس است.

خاویر تباس در واکنش به بیانیه اتلتیکو گفت:

هر باشگاهی می‌تواند بیانیه بدهد و این امری عادی است. من در بیانیه خیل مارین حمله به داوران را ندیدم. او معتقد بود فشار رسانه‌های هوادار رئال مادرید باعث می‌شود داوران تحت تاثیر قرار بگیرند. من از بیانیه خیل مارین تعجب نکردم ولی حرف‌های ایتورالده برایم عجیب بود و معتقدم او به داوران تهمت زد و از خط قرمز عبور کرد.

تباس ادامه داد:

ابدا معتقد نیستم که رئال از حمایت داوران برخورد است. داوران اسپانیایی نه از رئال و نه از هیچ تیم دیگری حمایت نمی‌کنند ولی فشار رسانه‌ای روی آنها وجود دارد و شاید باعث شود در بازی‌های بزرگی که یک طرفش رئال و بارسا هستند، سوت‌های اشتباه بزنند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *