بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رسمی: ژوائو کانسلو به بایرن مونیخ پیوست + سند

انتقال رسمی ژوائو کانسلو از منچسترسیتی به بایرن مونیخ با قراردادی قرضی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۵
انتقال رسمی ژوائو کانسلو از منچسترسیتی به بایرن مونیخ با قراردادی قرضی

ژوائو کانسلو به صورت قرضی و تا پایان فصل از سیتی راهی بایرن شد و در قرارداد او نیز بند خرید دائمی 70 میلیون پوندی گنجانده شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ژوائو کانسلو مدافع پرتغالی منچسترسیتی، با قراردادی قرضی تا پایان فصل به بایرن مونیخ ملحق شد.

به گزارش پارس فوتبال، ژوائو کانسلو به صورت قرضی و تا پایان فصل از سیتی راهی بایرن مونیخ شد و در قرارداد او نیز بند خرید دائمی 70 میلیون پوندی گنجانده شده است. این شاید غیرمنتظره‌ترین خبر نقل و انتقالاتی بود.

کانسلو این فصل شرایط خوبی را در سیتی نداشت و در نهایت تصمیم گرفت که از این باشگاه جدا شود و به بایرن مونیخ بپیوندد. این بازیکن امیدوار بود که فرصت بیشتری برای حضور در میدان پیدا کند، اما پپ گواردیولا گزینه‌های دیگری را به او ترجیح می‌داد و همین اتفاق باعث ایجاد درگیری و دلخوری بین این دو نفر شد.

تنش در سیتی پس از اعلام ترکیب این تیم برای بازی هفته گذشته برابر آرسنال به اوج رسید و این مدافع پرتغالی که به هیچ وجه از غیبتش در این دیدار راضی نبود از ژرژ مندس، مدیر برنامه‌اش، خواست که برای انتقالش به باشگاه دیگری تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات اقدام کند.

انتقال رسمی ژوائو کانسلو از منچسترسیتی به بایرن مونیخ با قراردادی قرضی

دو باشگاه بارسلونا و بایرن مونیخ خواهان جذب این بازیکن بودند، اما او در نهایت تصمیم گرفت که در ادامه این فصل پیراهن بایرن را به تن کند. کانسلو که روز گذشته برای انجام آزمایش‌های پزشکی و امضای قرارداد وارد مونیخ شده بود، امروز رسما قرارداد قرضی خود تا پایان فصل را امضا کرد. او ساعاتی پیش از هواداران سیتی نیز خداحافظی کرده بود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *