بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازگشت سه مهره بدون جانشین قلعه‌نویی (عکس)

آمادگی علیزاده، استنلی و شکاری برای بازگشت به ترکیب گل گهر سیرجان در برابر سپاهان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۴
گل گهر سیرجان

علی علیزاده، استنلی کی‌روش و رضا شکاری فرصت حضور در دربی کرمان را در ترکیب گل گهر سیرجان به دست نیاوردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی علیزاده، استنلی کی‌روش و رضا شکاری فرصت حضور در دربی کرمان را در ترکیب گل گهر سیرجان به دست نیاوردند.

به گزارش پارس فوتبال، امیر قلعه‌ نویی پس از به خدمت گرفتن علی علیزاده با وجود توانایی‌های بالای فنی که این بازیکن دارد و او را به مهره بدون جانشین این مربی در پست هافبک دفاعی بدل کرده، با دغدغه‌ای همیشگی روبرو بوده و آن هم محرومیت این بازیکن به دلیل دریافت کارت‌ زردهای متوالی است.

علیزاده که در طول فصل حداقل یکبار به همین دلیل حضور در دیدارهای گل‌گهر را از دست داده، در دربی کرمان به دلیل محرومیت حضور نداشت تا کمربند میانی سرمه‌ای پوشان با خدابنده‌لو، پورعلی و بایناما بسته شود؛ دیداری که طی 10 دقیقه پایانی نیمه اول شاکله گل‌گهر با وجود عملکرد بهتر نسبت به مس رفسنجان در 30 دقیقه ابتدایی از هم پاشید و آنها دو گل پیاپی را دریافت کردند؛ دو گلی که شاید اگر علی علیزاده در ترکیب حضور داشت، رقم نمی‌خوردند.

دیگر بازیکنی که در دربی کرمان حضور نداشت، استنلی کی‌روش بازیکن سابق سپاهان بود که این مهاجم بلندقامت برزیلی هم به دلیل چهار کارته شدن دیدار برابر مس رفسنجان را از دست داد و حالا در آستانه مصاف با تیم سابقش در ورزشگاه نقش جهان که به طور کامل با فضای آن آشناست، با یک هفته استراحت و شرایط بدنی مناسب آماده بازگشت به ترکیب شده است.

اما مهره مهم دیگری که در دیدار برابر سپاهان بار دیگر می‌تواند از ابتدا برای گل گهر سیرجان بازی کند، رضا شکاری است؛ وینگر راست بدون جانشین امیر قلعه‌نویی که تا پیش از مصاف هفته هجدهم برابر مس رفسنجان با وجود اینکه معمولا کادر فنی گل‌گهر تغییرات زیادی در ترکیبش ایجاد می‌کند، همواره موفق به حفظ جایگاه خود شده و در مصاف با سپاهان نیز به نظر می‌رسد بار دیگر از ابتدا برای سرمه‌ای پوشان در نقش جهان وارد زمین شود.

گل گهر سیرجان

در دیدار هفته هفدهم امیر قلعه‌نویی از امین قاسمی‌نژاد در نوک خط آتش تیمش استفاده کرد و حسینی و تبریزی هم دو وینگر گل‌گهر بودند. این آرایش اما ممکن است در مصاف با سپاهان با بازگشت کی‌روش استنلی و رضا شکاری دچار تغییر و تحولاتی شود و شاید حتی دو نفر از مهاجمان گل‌گهر که در هفته هفدهم به طور ثابت وارد زمین شدند، از نقش جهان از روی نیمکت کار را آغاز کنند. در خط میانی هم بی‌شک بار دیگر علیزاده به ترکیب اصلی بازخواهد گشت تا در کنار دو بازیکن دیگر، خط هافبک گل‌گهر را مقابل هافبک‌های قدرتمند سپاهان در این بازی دشوار دور از خانه شکل بدهند.

گل گهر سیرجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *