بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ریلکسیشن پس از شکست به سبک آقای خاص (عکس)

خونسردی خاص ژوزه مورینیو در سالن بدنسازی رم پس از شکست برابر ناپولی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۸
خونسردی خاص ژوزه مورینیو در سالن بدنسازی رم پس از شکست برابر ناپولی

ژوزه مورینیو ویدیوی جالبی از حضور در سالن بدنسازی رم را در اینستاگرام منتشر کرد. او ظاهرا در این روزها بسیار خونسرد به نظر می رسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ژوزه مورینیو ویدیوی جالبی از حضور در سالن بدنسازی رم را در اینستاگرام منتشر کرد.

به گزارش پارس فوتبال، شب گذشته، تیم فوتبال رم با وجود ارائه یک عملکرد قابل قبول در استادیوم دیه‌گو مارادونا، اما با گل دیرهنگام جیووانی سیمئونه برابر میزبان قدرتمند خود یعنی ناپولی با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد تا فرصت رسیدن به رتبه چهارم و هم امتیاز شدن با لاتزیو، آتالانتا و میلان را از دست بدهد.

پس از این بازی، ژوزه مورینیو به پاس عملکرد بسیار خوب شاگردانش برابر صدرنشین سری آ، آنها را در رختکن به صف کرد و بازیکنان جالوروسی یک عکس یادگاری گرفتند. اتفاقی که معمولا در هنگام پیروزی تیم ها صورت می گیرد. او در اینستاگرامش نیز نوشت: چه تیمی چه روحیه ای چه عملکردی. بزن بریم… چهارشنبه در المپیکو می بینمتون.

رم که خود را برای دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برابر کرمونره آماده می کند، روز چهارشنبه باید با این تیم دیدار کند. از این رو، تمرینات ریکاوری بازیکنان این تیم امروز در سالن بدنسازی باشگاه برگزار شد تا آنها خستگی دیدار حساس شب گذشته را از تن بیرون کنند.

مورینیو ویدیویی از لحظات تمرینات شاگردانش منتشر کرده و نکته جالب این است که سرمربی رمی ها در گوشه ای دراز کشیده و با بالا و پایین کردن پاهایش که یک دمپایی پوشیده، در حال استراحت و نظارت بر عملکرد بازیکنان است.

خونسردی خاص ژوزه مورینیو در سالن بدنسازی رم پس از شکست برابر ناپولی

در این کلیپ، ابتدا شخصی را می بینیم که روی زمین دراز کشیده و در حال انجام تمرینات کششی است. سپس دوربین حرکت کرده و افراد دیگری را به نمایش می کشد که مشغول انجام تمرین با دوچرخه ثابت هستند. در نهایت نیز دوربین، مورینیو را نشان می دهد که پا روی پا انداخته و با گرمکنی که روی آن J.M درج شده و نشانه ابتدای نام کوچک و فامیلی است، در حال تکان دادن پایش است.

خونسردی خاص ژوزه مورینیو در سالن بدنسازی رم پس از شکست برابر ناپولی

این ویدیوی مورینیو حسابی مورد توجه قرار گرفته و سرمربی جالوروسی در حال کشیدن نقشه های مورد نیاز برای پیروزی تیمش مقابل کرومونزه سرسخت است که توانست مرحله قبل، ناپولی را از دور رقابت ها کنار بزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *