بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمله هواداران رم به خانه زانیولو: پلیس وارد عمل شد

ورود هواداران ناراضی باشگاه رم به خانه نیکولو زانیولو و درگیری با پلیس

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۸
نیکولو زانیولو

هواداران افراطی و خشمگین رم به خانه نیکولو زانیولو هافبک این تیم، حمله کردند و پلیس مجبور شد برای متفرق کردن آنها اقدام کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هواداران افراطی و خشمگین رم به خانه نیکولو زانیولو هافبک این تیم، حمله کردند و پلیس مجبور شد برای متفرق کردن آنها اقدام کند.

به گزارش پارس فوتبال، نیکولو زانیولو از چند هفته قبل اعلام کرده بود که قصد دارد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از رم جدا شود و از مدیران این باشگاه خواسته بود که با درخواست او موافقت کنند.

باشگاه لیگ برتری بورنموث پیشنهادی 30 میلیون یورویی برای جذب او ارائه کرد اما این بازیکن حاضر نشد این پیشنهاد را بپذیرد و این موضوع باعث عصبانیت مدیران رم و منتفی شدن جدایی او از این باشگاه شد.

بسیاری از رسانه‌ها پیش از این از بالا گرفتن تنش‌ها بین این هافبک 23 ساله و مدیران رم و همچنین ژوزه مورینیو خبر داده بودند و شکست شب گذشته این تیم برابر ناپولی آتش خشم هواداران جالوروسی را نیز شعله‌ور کرد.

آنها پس از باخت 1-2 مقابل ناپولی برابر خانه زانیولو در منطقه کاسال پالوکو رم جمع شدند و شعارهایی را علیه این بازیکن سر دادند. آنها فریاد می‌زدند: «احمق! این که ما باختیم به خاطر اشتباه تو است. از این تیم برو!»

کالچومرکاتو خبر داده که عده‌ای از این هواداران حتی زانیولو را تعقیب کردند و او در نهایت مجبور شده با پلیس تماس بگیرد تا به او کمک کنند. افسران پلیس بلافاصله وارد عمل شدند و هواداران افراطی رم را متفرق کردند و این بازیکن را که از ترس و اضطراب می‌لرزید به خانه نزد پدرش بردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *