بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

با وجود شکایت جدید از استقلال، پنجره باز می‌ماند

باز ماندن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال با وجود شکایت دوباره شیخ دیاباته

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۲۷
استقلال

با وجود طرح شکایت دوباره شیخ دیاباته از استقلال فعلا پنجره این تیم بسته نمی‌شود و می‌تواند با خالی بودن لیست یک بازیکن جدید جذب کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با وجود طرح شکایت دوباره شیخ دیاباته از استقلال فعلا پنجره این تیم بسته نمی‌شود و می‌تواند با خالی بودن لیست یک بازیکن جدید جذب کند.

به گزارش پارس فوتبال، این دومین بار است که شیخ دیاباته از استقلال شکایت می‌کند. او یک بار بعد از جدایی از استقلال شکایت خود را در فیفا ثبت کرد و خواهان دریافت 900هزار دلار شد که رای فیفا 175هزار دلار بود که باشگاه استقلال اعلام کرد این پول را به حساب مهاجم سابقش واریز کرده است.

حالا مهاجم فعلی پرسپولیس در نامه‌ای که برای فیفا نوشته است، اعلام کرده در ثبت دادخواست ابتدایی دچار اشتباه شده است و باید دو ماه دیگر حقوق از باشگاه آبی پوش دریافت کند. به این خاطر که لیگ برتر ایران به دلیل کرونا و وقفه چندماهه در مدت زمان بیشتری برگزار شد. شیخ دیاباته در حالی شکایت جدید خود را علیه آبی پوشان در فیفا ثبت کرد که در فصل کرونا و تعویق بازی‌ها به خاطر این بیماری، خیلی از بازیکنان به دلیل کاهش درآمد باشگاه‌ها بخشی از مطالبات خود را به باشگاه بخشیدند و فیفا و حتی فدراسیون‌های ملی اعلام کردند به دلیل به درازا کشیدن فصل نمی‌توانند دستمزد جدیدی را از باشگاه‌ها طلب کنند.

حالا باید منتظر ماند و دید که فیفا چه پاسخی به درخواست مهاجم تیم پرسپولیس خواهد داد. پاسخ نهایی این پرونده هر چه باشد، در این برهه از زمان موجب بسته شدن پنجره استقلال نخواهد شد. در صورت صدور رای به نفع شیخ دیاباته و عدم تمکین باشگاه استقلال در مهلت تعیین‌شده ممکن است، بار دیگر استقلال را در نقل و انتقالات دچار چالش کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *